לפיד התעקש לא להתנצל – וספג תגובה כואבת מהרב פרץ

למרות שנחשפו האשמות השווא שהוטחו ברב רפי פרץ ובמכינה שבראשה עמד, לפיד מסרב להתנצל על המתקפות שלו נגד שר החינוך • הרב רפי פרץ: "אתה קופסת ג'ל למריחה, תנועה ואדם שכל מטרתו היא העמקת השסע והקיטוב. אתה יאיר חולצה שחורה שכל מורשתו היא אפס אחד גדול"
אריה ריבקינד
ט' אלול התשע"ט / 09.09.2019 10:12

שר החינוך הרב רפי פרץ תוקף הבוקר (שני) בחריפות את ח”כ יאיר לפיד, אשר הודיע כי לא יתנצל בפני הרב פרץ, גם לאחר שהתברר כי הציטוטים שהובאו בחדשות 13 נגד המכינה בראשה הוא עומד – היו שקריים ואין להם כל שחר.

“יש עתיד והעומד בראשה הם קופסת ג’ל למריחה והסתה שבסוף היום נשטפת במים קרים”, אמר הרב פרץ. “יאיר, מלבד למשוך בעט לא תרמת מאומה לעם ישראל. בזמן שאני חינכתי, פיקדתי ובניתי יישובים אתה היית מספר סיפורים, פרזנטור לבנקים, חממה לסטנדפיסים”.

הרב פרץ הוסיף: “אתה תנועה ואדם שכל מטרתו היא העמקת השסע והקיטוב בעם ישראל, לא יהדות מכילה, אתה יאיר חולצה שחורה שכל מורשתו היא אפס אחד גדול”.

אמש צייץ יאיר לפיד: “לפני שרפי פרץ דורש שיתנצלו בפניו, קודם שיגנה את הרב טאו. זו הישיבה שלך. זה הרב שלך. אתה לא יכול להמשיך להיות שר החינוך אפילו דקה נוספת”.

גם הבוקר, סירב לפיד להתנצל.

בראיון לדב גילהר ברשת ב’ נשאל לפיד האם לאחר הבהרת חדשות 13 כי הרב אסף נאומבורג ממכינת ‘עצם’ לא אמר את שיוחס לו על ידי הכתב עמרי מניב, בכוונתו להתנצל על שתקף את שר החינוך הרב רפי פרץ, כביכול הוא ואנשיו מגדירים את החילוניים “רשעים”, אולם לפיד הבהיר כי אין בכוונתו לחזור בו.

בדבריו חזר לפיד על טענותיו כלפי הרב פרץ כמי שרוצה מדינת הלכה.

גילהר שב ושאל אם באשר לטענה הממוקדת אודות האשמות השווא שהוטחו ברב רפי פרץ, יש סיכוי לשמוע ממנו התנצלות או חזרה בו.

לפיד שב והבהיר כי אינו מוצא סיבה להתנצלות כזו והפנה את גילהר להכיר את דמותו של הרב צבי טאו, רבו של הרב פרץ כאדם קיצוני.

לפיד התעקש: “האיש הזה לא יכול להיות שר החינוך של מדינת ישראל”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חרדים היזהרו מהציונות הדתית.צאו ולמדו אותם.
    10/09/2019 10:44
    איילה לבנה
  1. .האשמות שווא??? כל מילה אמת לאמיתה.אפילו החרדים אין להם מושג מה תוכניות המהפכה של הציונות הדתית שרוצה להביא משיח בכוח הזרוע.

  2. על הלךיד הכבוי והנבער מדעת
    10/09/2019 18:12
    עמרם ירושלים
  3. אז מה הייה לנו כתב במחנה עם שרפרף פלגן גזען לא קטןללא השכלה שונא יהדות לחוץ מחוסר נסיון פוליטי ובעיקר טיפש,ברמות שלא הכרנו. ומולו אישמשכיח יהודי ציוני טייס קרב ורב בישראל עם ערכים העושה הכל וכל חייו כדי לשמור על איחוד בעם. עצתי לרב פרץ ..אל תתיחס ליצור ההזוי הזה ולא לערימת האופורטוניסטים מחוסרי מצפטן ומוסר כמו שטרן מיקי לוי וסיגלוביץ. חבר מרעים רעים ומופרעים..

  4. במדינת הגמדים שטרן.לוי וסיגלוביץ
    10/09/2019 18:14
    Ami8
  5. לפיד ליד גנץ ממש גמד ולא רק בגובהו..על זה נאמר איפה השרפרף..

  6. לאנשי השמאח..אחים אתם בכל מקרה
    10/09/2019 19:15
    איילת שוורץ
  7. פגעת ברב פרץ והשתוללת והכל מבלי לבדוק מה אמר הרב באמת..וגם לא התנצלת..אבל לפיד לראשות ממשלה..ראש ממשלה בעיקר בישראל מחוייב לבדוק לחקור לוודא כל דבר או שמועהלפני שהו מגיב..והנה לפיד שמע משפטים שהוצאו מהקשרם ..הוברר שמדובר במשחק תפקידים ולא בשנאה לאחר והוא כאחרון הפרחחים וחמומי המח יצא מיד בקלחות.גידופים ופלגנות ..באזורנו יכולה לפרוץ מלחמה גם מבלי שאחד כמו לפיד י יה בממשלה לא כל שכן כשהוא יהיה ראש ממשלה ברוטציה…בבקשה לפיד תוותר על הרטציה..אינך מתאים ואינך ראוי גם בהשכלתך וגם בגישתך כלפי המזרחיים.החרדים..ויפה שעה אחת קודם..אגב עד כה לפיד לא מתנצל וזה רק ךוגע במחנה שלנו..המרכז,הציוני כחול לבן