הח”כ שכינה הליכודניקים ‘שחורים’: “הערבים הם לא גנבים ולא שקרנים”

ראש מטה מפלגת כחול לבן במגזר הערבי' מבטיח כי '''על אפו ועל חמתו של נתניהו אזרחי ישראל הערבים ילכו להצביע" לפני שבועיים עלב הח"כ מצביעי הליכוד: "הם שחורים, אנחנו לבנים”
אריה ריבקינד
ח' אלול התשע"ט / 08.09.2019 19:40

חבר הכנסת רם בן ברק מכחול לבן תקף היום (ראשון) את ראש הממשלה בנימין נתניהו – אחרי אישור ‘חוק המצלמות’ בממשלה.

”על אפו ועל חמתו של נתניהו אזרחי ישראל הערבים ילכו להצביע”, אמר בן ברק. ”22% מאזרחינו הערבים הם לא גנבים ולא שקרנים ולא בוגדים. הם אזרחים אדוני ראש הממשלה”.

בן ברק, שכיהן בעבר כמשנה לראש המוסד – הוסיף: ”אולי שכחת אבל אתה ראש הממשלה שלהם. תזהר בדבריך אדוני לפני שעוד פעם תצטרך להצטדק שלא לזה הייתה הכוונה”.

ח”כ רם בן ברק עומד בראש מטה מפלגת כחול לבן במגזר הערבי.

לפני שבועיים הוא עורר סערה לאחר שהשתלח במצביעי הליכוד. בגל”צ הובאה הקלטה בה אמר: “אתה רוצה לקרוא לזה ימין ושמאל? תקרא לזה ימין ושמאל. אתה רוצה לקרוא לזה שחור ולבן? תקרא לזה שחור ולבן. הם שחורים, אנחנו לבנים”.

בשיחה עם אמיר איבגי בגל”צ ניסה בן ברק לתקן את הניסוח הבעייתי: “המושג הזה היה פחות טוב, הייתי צריך להגיד חושך ואור”.

מפלגת הליכוד תקפה: “עוד התבטאות אומללה של אנשי מפלגת לפיד-גנץ נגד מצביעי הליכוד. אחרי שקראו לנו מנשקי קמעות ומזוזות, אחרי שקראו לנו בבונים, עכשיו ח”כ רם בן ברק מכנה את מצביעי הליכוד ‘שחורים’. התשובה שלנו תגיע בקלפי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רם בן ברק
    11/09/2019 15:04
    דודו
  1. לרק בן ברק יש אמירות מגעילות. לא די בזה שקרא לחברי מפלגות הימין שחורים,וכינה במילים פוגעניות מתקופת חשוכות את חיילי צה”ל הגזים עוד יותר בזה שהפך את הערבים לשייות תמימים; לא גנבים ולא שקרנים…