גילה גמליאל: לגנץ אין ניסיון פוליטי. ולפיד? הוא היה שר אוצר כושל”

השרה לשיווין חברתי בפאנל פוליטי של רשת 'מגדלי הים התיכון': "לפני 3 חודשים כמעט 60 אחוז מהציבור רצה את נתניהו כראש ממשלה, ואם את שואלת אותי זה גם מה שיהיה היום"
חרדים 10
ח' אלול התשע"ט / 08.09.2019 17:28

היום (ראשון) נערך פאנל פוליטי עם הנשים החזקות בפוליטיקה הישראלית, בהנחיית הכתבת הפוליטית דפנה ליאל. את האירוע ארגנה רשת ‘מגדלי הים התיכון’ בבית בסביון, והשתתפו בו סתיו שפיר מהמחנה הדמוקרטי, אורנה ברביבאי מכחול לבן, אורלי לוי-אבקסיס מהעבודה גשר, והשרה לשיווין חברתי גילה גמליאל.

“שאלת הבחירות זה מי יהיה ראש הממשלה” אמרה גמליאל. “האם יהיה זה ראש הממשלה נתניהו שמוביל קו ימין חזק עם הצלחות בתחום המדיני, הכלכלי והביטחוני, או האם זה יהיה גנץ ולפיד ברוטציה? גנץ לא מכיר את המערכת, הוא לא נמצא בפוליטיקה, גם יאיר לפיד, שאני מעריכה אותו באופן אישי, אבל הוא היה שר אוצר כושל. על עובדות אי אפשר להתווכח.

היא הדגישה: “גנץ, מה לעשות, לא היה במערכת הפוליטית והיא לא צבא שמחלקים פקודות ומצביעים. המערכת הפוליטית מורכבת והוא חסר ניסיון. לגנץ אין ניסיון”.

במהלך השיח הוסיפה השרה: “נכון לעת הזאת ועדת הבחירות לא הציגה פתרון שיכול לתת לנו ההרגשה שלא יהיו זיופים. בעיני זה חמור ביותר שלא יהיה לזה פתרון… לא סביר להניח שאנשים מנצלים באופן ציני את מערכת הבחירות”.

בהתייחסותה לבחירות אמרה: “לפני 3 חודשים כמעט 60 אחוז מהציבור רצה את נתניהו כראש ממשלה, ואם את שואלת אותי זה גם מה שיהיה היום… ואנחנו אומרים חד משמעית גם לגבי מפלגות הלווין שלנו – זה לא משנה אם יהיה להם שישה או שבעה מנדטים, חשוב שלנתניהו תהיה מפלגה חזקה שתאפשר לו להקים ממשלה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גילה גמליאל
    10/09/2019 00:44
    נשר
  1. מי את שתעברי ביקורת על גנץ מי את תתבישי לך

  2. אפשר לחשוב
    10/09/2019 10:17
    צהוב בנשמה
  3. אפשר לחשוב שגילה גמליאל נולדה ישר פוליטיקאית או ביבי נולד ישר ראש ממשלה, כולם מתחילים מנקודה מסויימת ולגנץ יש נקודות התחלה מצויינת בטח ממך