‘אני וברקוביץ’: למה הוצף העיתונאי יצחק פלדמן בפניות לראיונות?

ההודעה כי אבי ברקוביץ', תלמיד ישיבת 'קול תורה' לשעבר, מונה לשליח האמריקני המיוחד למזרח התיכון, העלתה זיכרונות אצל כמה מחבריו לישיבה • ואז בא התעלול של העיתונאי יצחק פלדמן
אבי כץ
ח' אלול התשע"ט / 08.09.2019 11:52

אחרי ההודעה של הבית הלבן, כי אבי ברקוביץ’, תלמיד ישיבת ‘קול תורה’ לשעבר, ומי ששימש עד כה כעוזרו של ג’ארד קושנר בבית הלבן, יקבל את רוב סמכויותיו של ג’ייסון גרינבלט, השליח האמריקני המיוחד למזרח התיכון – סיפרו כמה מחבריו לישיבה על ההיכרות עמו.

ארי המניק, עורך מהדורת הבוקר ברדיו ‘קרל ברמה’, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “2009 – אני יורד לחדר האוכל בקול תורה ונתקל בדרך באבי ברקוביץ שבדיוק סיים ללמוד חברותא עם חזקי פורטנוי ב׳היכל משה׳. 2019 – אבי ברקוביץ מסיים שיחה עם טראמפ ועולה על המטוס לסבב פגישות במזרח התיכון עם נתניהו ומנהיגי העולם הערבי. ואני? אני מצייץ על זה בטוויטר”.

מוישי רבר, עוזרו של ח״כ יצחק פינדרוס, סיפר ב’קול ברמה’: “אבי ברקוביץ ישן חדר מולי בישיבת קול תורה וכך התיידדנו. הוא בחור שקט אבל יסודי. מאד חשובה לו דעתם של הרבנים והוא מתייעץ איתם בכל דבר”.

גם יצחק פלדמן, עיתונאי ‘בקהילה’, צייץ בחשבון הטוויטר שלו, בצירוף תמונה: “לפני חודשיים פגשתי את אבי ברקוביץ באקראי בניו יורק. שוחחנו על יחסי ישראל ארה”ב וגם קצת על עולם הישיבות. לא העלתי בדעתי שבעוד חודשיים הוא יהיה האיש החזק ביותר בשכונה”.

 

שלום ליצחק פלדמן. איפה פגשת את אבי ברקוביץ?

“באף מקום. התערבתי עם מישהו שאם אני מעלה תמונה רנדומלית של טיפוס אמריקאי צעיר וכותב שזה ברקוביץ אף אחד לא יטרח בכלל לבדוק אם זה הוא – וצדקתי. אני מוצף פניות – כולל מהטלוויזיה – “לראיין את האיש שפגש את ברקוביץ”.

הצעיר בתמונה דומה לו.

“קצת כן”.

צילום: טוויטר, אבי ברקוביץ
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות