איכלר מסביר: זו הסיבה למה הכרזה של ‘יחד’ על תמיכה ב-ג’ מתעכבת

ח"כ ישראל אייכלר: "ממתינים לתשובת נתניהו אם מוכן לתת תפקיד שר לאלי ישי" • "אם גנץ יקים ממשלה נגד היהדות החרדית - היא תהיה ממשלה לא לגיטימית"
חרדים 10
ח' אלול התשע"ט / 08.09.2019 10:54

ח”כ ישראל אייכלר סיפר הבוקר (ראשון) בראיון ל’קול ברמה’, כי בטרם תוענק תמיכה רשמית של תנועת ‘יחד’ ליהדות התורה, ממתינים ביהדות התורה לראות האם ניתן להגיע לסיכומים עם ראש הממשלה על הענקת תפקיד שר ליו”ר ‘יחד’ אלי ישי.

“כרגע ממתינים ביהדות התורה לתשובת ראש הממשלה האם הוא מוכן לתת תפקיד של שר לאלי ישי”, אמר.

אייכלר התייחס לחוק המצלמות ואמר כי יהדות התורה תומכת בחוק. “אני בעד הצבת מצלמות בקלפיות. כי תמיד מאשימים את החרדים בזיופים והאמת היא ההיפך. יש פיקוח חזק בקלפיות שלנו. הזיופים הם בקלפיות של המושבים והקיבוצים המקומות הקטנים בבחירות של ועדים גדולים, ובכל מקום שאין חשודים. שם מתחלקים בקולות”.

הוא הוסיף: “מבחינה פרקטית, כסגן יו”ר הכנסת, אני אומר: זו טיפשות לתת שלושה ימי נאומים של חקיקה במליאת הכנסת לשמאל ולאויבי נתניהו, אין החוק שווה בנזק ההסתה המסיבית במליאה.

“כל הרעיון שהכנסת סגורה לפני בחירות, היא כדי למנוע במה לתעמולת בחירות. נניח ויעבירו את חוק המצלמות כדי למנוע קצת זיופים, אבל מצד שני יקבלו המון קולות של השמאל והערבים שיבואו בגלל התעמולה הזו”.

אייכלר תקף את מפלגת ‘כחול לבן: “גנץ פסול משום שהוא חבר ליאיר לפיד. אוי לרשע ואוי לשכנו. לגבי התוצאות ולשאלות עם מי נשב, נדבר אחרי הבחירות. אם גנץ יקים ממשלה נגד היהדות החרדית – היא תהיה ממשלה לא לגיטימית. לי אישית אין בעיה לשבת באופוזיציה. אבל אותם תלמידים שהולכים עכשיו לחיידרים לכוללים ולישיבות עבורם זו סכנה גדולה מאוד”.

אייכלר הדגיש: “אין היום יהודי חרדי שלא יודע את הסכנה שמאיימת עלינו כמו בממשלת לפיד לפני שש שנים. הרוח האנטישמית של הפוליטיקאים האלה תישאר גם אחרי הבחירות. נצטרך לצאת למלחמה גדולה כדי למגר את השיח הזה. הבה נחסל את שיח האנטישמיות לפני שהיא תחסל אותנו”.

לדבריו, “כולנו תקווה שבעוד עשרה ימים בקלפי, ניתן תשובה יהודית הולמת והגונה לאנטישמיות וההסתה של הפוליטיקאים והתקשורת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות