בנט לא אהב ההשתלחות של לפיד בביבי – והסביר לו מי באמת אשם

נפתלי בנט מ'ימינה' הדף את ההשתלחות של ח"כ יאיר לפיד: ''מ-2000 ועד 2013 נרדמו כאן בשמירה. עכשיו פועלים. זה כרוך בסיכון. תן גיבוי!" • דובר הליכוד: "מספיק לראות את הציוץ השקרי של לפיד, ואת חוסר התיאום השגרתי שלו עם גנץ"
אריה ריבקינד
א' אלול התשע"ט / 01.09.2019 20:21

נפתלי בנט מ’ימינה’ הדף הערב (ראשון) את ההשתלחות של ח”כ יאיר לפיד, לפיה ראש הממשלה  אשם בירי טילי הנ”ט מלבנון לעבר ישראל.

”לא, אדון לפיד. ילדי הצפון במקלטים מכיון שנסראללה פתח באש על חיילי צה״ל על רקע החלטה נכונה של ממשלת ישראל למנוע מחיזבאללה לשדרג את מערך הרקטות כך שיוכלו לפגוע ברמת המטר לתוך חלון בית, כולל של ילדי ישראל”, אמר בנט.

”מ-2000 ועד 2013 נרדמו כאן בשמירה. עכשיו פועלים. זה כרוך בסיכון. תן גיבוי!”.

לפיד צייץ הערב, למרות הודעות יו”ר כחול לבן להקפיא את הקמפיין: “ילדי הצפון במקלטים רק מסיבה אחת: כי ביבי הפר את מדיניות העמימות המצליחה בגלל הבחירות”.

הוא הוסיף: ”זה מה שקורה כשראש הממשלה עושה פוליטיקה על חשבון הביטחון. מחזק את חיילי צה״ל ומפקדיו שעומדים על המשמר”.

יונתן אוריך, דובר הליכוד, הגיב: “ראש הממשלה נתניהו הגיב כמו שצריך, שמר על אזרחי ישראל, שמר על החיילים שלנו, מנע מלחמה מיותרת. פעל באחריות ובנחישות. ומנגד, מספיק לראות את הציוץ השקרי של לפיד, ואת חוסר התיאום השגרתי שלו עם גנץ. זה כל ההבדל – וכולם רואים אותו”.

נתניהו התייחס לאירועים בצפון, באירוע עם נשיא הונדורס: “קיימתי התייעצויות עם הרמטכ״ל ואלופי צה״ל. הותקפנו בכמה טילי נ״ט, הגבנו במאה פגזים ובירי מן האוויר באמצעים שונים. אין לנו אף נפגעים – אפילו לא שרוט. אנחנו בהתייעצויות לגבי ההמשך. הוריתי להיות ערוכים לכל תרחיש. בהתאם להתפתחויות נחליט על ההמשך“.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אל יתהלל חוגר כמפתח
    03/09/2019 20:06
    יוסי כהן
  1. גנץ לוזר