מפלגת בלגנץ: גנץ הקפיא הקמפיין, לפיד התעלם ממנו – ותקף את ביבי

בני גנץ הורה להקפיא את קמפיין הבחירות בעקבות ירי טילי הנ"ט בגבול עם לבנון • דקות ספורות לאחר מכן לפיד הראה איך הוא לא 'סופר' אותו - והאשים את נתניהו בירי טילי הנ''ט • בלייכוד תקפו: "נתניהו מנע מלחמה, בזמן שלפיד שיקר כשאמר שתושבי הצפון במקלטים"
אריה ריבקינד
א' אלול התשע"ט / 01.09.2019 19:08

יו”ר ‘כחול לבן’, ח”כ בני גנץ, הגיב הערב (ראשון) לירי טילי הנ”ט של חיזבאללה לעבר כוחות צה”ל בגבול הצפון – והורה להקפיא את קמפיין הבחירות של המפלגה.

“ממשלת לבנון צריכה לדעת כי תישא באחריות על כל פעילות טרור שמתבצעת משטחה. אנו יודעים כי צה”ל וכוחות הביטחון ערוכים לכל אתגר ואיננו ממליצים לאיש להעמיד אותנו במבחן”, אמר גנץ.

הוא הוסיף: ”בפעילות נגד כל מי שינסה לפגוע באזרחי ישראל או ריבונותה אין אופוזיציה וקואליציה. לאור המצב הביטחוני הנחיתי להקפיא בשלב זה את הקמפיין”.

אלא שדקות לאחר מכן הגיב ח”כ יאיר לפיד לתקרית הירי – ותקף את ראש הממשלה: ”ילדי הצפון במקלטים רק מסיבה אחת: כי ביבי הפר את מדיניות העמימות המצליחה בגלל הבחירות.

”זה מה שקורה כשראש הממשלה עושה פוליטיקה על חשבון הביטחון. מחזק את חיילי צה״ל ומפקדיו שעומדים על המשמר”.

ח”כ מיקי זוהר מהליכוד הגיב ללפיד: ”מאיפה הבאת את הקשקוש הזה? אתה יודע מה קורה כשעושים פוליטיקה על חשבון המצב הביטחוני הרגיש? מפסידים בבחירות. זה לא יותר מציוץ מיותר ולא במקום”.

בליכוד תקפו בחריפות את לפיד: “יאיר לפיד הצטרף לשותפיו הטבעיים מהרשימה המשותפת ותקף את ראש הממשלה נתניהו באותן דקות שבהן הוא מנהל באחריות ובנחישות אירוע ביטחוני מורכב בצפון. ראש הממשלה נתניהו מנע מלחמה ושמר על אזרחי ישראל וחיילי צה״ל בזמן שלפיד שיקר כשאמר שתושבי הצפון במקלטים”.

בליכוד הוסיפו: ”לפיד שגה קשות כשבחר לעשות פוליטיקה קטנה על חשבון חיילי צה״ל בזמן שהם נלחמים בחיזבאללה. באותה דקה שבה לפיד צייץ את שקריו, גנץ הודיע שהוא מפסיק את הקמפיין. כרגיל חוסר תיאום בבלגנץ. אסור לתת לאדם מסוכן וחסר אחריות כמו יאיר לפיד להיות ראש ממשלה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    "התרגיל" של ביבי עם הפצועים מצביע על אי שפיות
    02/09/2019 00:41
    א.ס
  1. המדינה נמצאת תחת מנהיגות בלתי שפויה

  2. לבנון ולפיד
    02/09/2019 16:19
    שמוליק
  3. איש טיפש אוי לנו שזה ינהיג מדינה

  4. לפיד
    02/09/2019 17:41
    גנץ
  5. יאיר הבן של טומי תשתדל לחבק את פלנץ ותראה לכולם שאכול בסדר פחחחחח