הנשיא בישיבה של דביר: השיח הפך מנוול, אל תאמינו להסתה והכפשות

נשיא המדינה הגיע לביקור בישיבת ההסדר אור תורה במגדל עוז, שבה למד דביר שורק שנרצח בפיגוע בגוש עציון • "ביום הזה, בראש חודש אלול, עובר קול גדול בבתי המדרש כולם, קול שמרעיד את הלבבות. בישיבת מחניים אין אנו זקוקים לצעקה"
אריה ריבקינד
א' אלול התשע"ט / 01.09.2019 13:54

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ביקר הבוקר (ראשון) בישיבת ‘אור תורה מחניים’ בקיבוץ מגדל עוז, בה למד החייל דביר שורק הי”ד, שנרצח בפיגוע דקירה בצומת גוש עציון.

הנשיא התייחס ליום הבחירות – ואמר: “ערב הבחירות השיח הופך מנוול, אל תאמינו להסתות ולהכפשות. אל תקשיבו לקולות שלוהטים להקצין את הרוח, קחו אחריות על היחד שלנו.

“ביום הזה”, פתח ריבלין את דבריו, “בראש חודש אלול, עובר קול גדול בבתי המדרש כולם, קול שמרעיד את הלבבות. יש כאלה מעדות המזרח המשכימים לסליחות, ויש כאלה שמסתפקים בהאזנה לקול השופר עם סיום תפילת שחרית. בישיבת מחניים אין אנו זקוקים לצעקה – ליבנו צועק מאז נפקד מקומו של דביר שורק”.

הוא הוסיף: “דביר שלח אותנו עם אחריות וצוואה נוספת; צוואה לשיח וקשר בין השבטים והזרמים השונים. רק הילד הזה הוא ערובה לעצמאותנו, ערובה לביטחוננו. ראשי הישיבה ורבני בית המדרש – אשרי בית המדרש שאלו גידוליו. אשרינו שאלו בנינו, אוהבי הארץ והתורה, אוהבי העם והאדם”.

צילום: מארק ניימן / לע”מ
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות