נתניהו תקף את ‘הרביעייה הסודית’ שמשחירה את דמותו: פלג רק בובה

ראש הממשלה נגד ראשי 'קשת': "'קשת' וערוץ 12 עשו דבר שלא ייעשה. הם הקדישו סדרה שלמה להשחרת ישראל, תעמולה מחרידה. זה בלתי נסבל" • על הזירה הצפונית: "בשבוע האחרון העירו אותי כל לילה בטלפון האדום"
אריה ריבקינד
א' אלול התשע"ט / 31.08.2019 23:11

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב (מוצאי שבת) בחריפות את ערוץ קשת 12 וטען: “הם משחירים את דמותי כל יום”. את ראשי הערוץ כינה: “הרביעייה הסודית שמושכת בחוטים”.

נתניהו טען בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו: “הם עושים לי משפט שדה ערב בחירות, ניסיון להשחרה של הפרקליטות והתקשורת כדי להטות את תוצאות הבחירות. כל הדבר הזה קורס, הוא אידיוטי לחלוטין”.

נתניהו המשיך: “מי עושה את זה? זה לא רק גיא פלג, הוא בובה. זה בפועל הרביעייה הסודית שמושכת בחוטים – אבי וייס מנכ״ל חדשות 12, אבי ניר שמוביל את ‘קשת’, דרורית ורטהיים ויצחק תשובה – אף אחד לא בחר אותם, הם לא נותנים שיתחרו בהם כי הם מתנגדים לתקשורת חופשית. למה אתם חושבים שהם מתגייסים נגדי? כי אני מנסה לשבור את המונופול שלהם”.

נתניהו תקף גם את המנכ”ל: “אבי וייס מנחה את פלג ואת אברמוביץ׳. והם מדברים על עיתונות חופשית בזמן שהם מגוייסים לחלוטין לעשות פיגוע לדמוקרטיה הישראלית. התשובה היא בקלפי – צאו החוצה, תבואו ותביאו את מצביעי הליכוד, אסור להישאר בבית אחרת נקבל את גנץ ולפיד כמפלגה הגדולה”.

נתניהו קרא אתמול לחרם על ערוץ 12, לטענתו בשל הפקת הסדרה ‘הנערים’ בשיתוף עם רשת HBO, שבמרכזה חטיפתו ורציחתו של הנער מוחמד אבו ח’דיר.

בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו טען ראש הממשלה כי מדובר ב”ערוץ תעמולה” שהפיק “סדרה אנטישמית שמופצת בעולם ומוציאה שם רע ושקרי למדינת ישראל”. נתניהו ציין כי הוא לא מופתע מכך שקשת “משחירה בשקר את דמותה של ישראל”, שכן הוא רגיל לכך שהיא עושה לו את אותו הדבר.

הערב כתב ראש הממשלה: “קיבלתי הרבה תגובות על הפוסט שפרסמתי על הסדרה ‘הנערים’. ראינו כאן ש’קשת’ וערוץ 12 עשו דבר שלא ייעשה. הם הקדישו סדרה שלמה להשחרת ישראל, תעמולה מחרידה. זה בלתי נסבל. אני לא מופתע כי ‘קשת’ משחירים את דמותי כל יום, כמו שהם משחירים את דמותה של ישראל. הם תקפו אותי גם אמש באולפן שישי, אפילו את הדיווח שלהם הם עיוותו”.

נתניהו התייחס גם להחלטת יו”ר ועדת הבחירות חנן מלצר לאסור על הצבת מצלמות בקלפיות: “אני לא יכול להירגע מזה שכשאנחנו מביאים משקיפים עם מצלמות בכל הקלפיות ובכל המגזרים – אומרים לנו ‘לא’״, אמר. “אומרים שזה נוגד את הפרטיות. אף אחד לא מצלם מאחורי הפרגוד, על איזו פגיעה בפרטיות מדברים? היועץ המשפטי והשופט מלצר החליטו אחרת. גונבים פה את הבחירות. אני פשוט נדהמתי מזה”.

על הזירה הצפונית סירב נתניהו להתייחס: “אני לא יכול להרחיב לגבי מה שקורה בצפון. בשבוע האחרון העירו אותי כל לילה בטלפון האדום. אני חושב כל לילה על הילדים שלנו ועל החיילים שלנו. אני מאחל לכל הילדים בהצלחה הרבה מחר בלימודים”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ביבי
    01/09/2019 01:20
    ל
  1. לך ביבי מותר הכל ? ומה עם יאיר ושרה שפיהם לא מפיק בדיוק מרגליות. אתה בסך הכל שליח ציבור שנבחר לשרת את הציבור. אם פישלת זכות הציבור לבחור אדם אחר.בעיקר שאתה ומשפחתך מזלזלים בציבור שאתה מנפנף בכל רגע שהוא שמאלני,מילה שהפכה אצלכם למילת גנאי אז למה אתה מצפה מהציבור?

    • אביהו מורגנשטיין   01/09/2019 07:56

      רק ביבי. ראו את ההסתה של גיא פלג מוטי גילת וחבר מרעיהם.

  2. השחרה
    01/09/2019 08:08
    ברי מל
  3. רק לך מותר? זה כואב שמשמיצים הה ביבי? גם לאחרים זה כואב כשאתה והבן שלך לועגים,מזלזלים באנשים, הבן שלך פוגע בכל מה שזז… טופז ואוריך שלך מפיצים סרטונים מעליבים על גנץ, כן זה כואב…

  4. בכיין.
    01/09/2019 08:21
    רינת
  5. בכיין. כל הזמן בתחושה של הרדף ( כמו אביו) למרות שהוא זה זמסית כל הזמן ומשחית את כל הסביבה שלו. הצרה שנאמניו האטומים נופלים לפח הזה.