כך חוסמים את הקשית? הפניה של שקד לנתניהו והרמז של נפתלי בנט

נתניהו תקף את 'ימינה': "הם כל הזמן משתעלים ומגמגמים, קשה להם להגיד שהם ימליצו על נתניהו. בנט ושקד כבר היו בברית אחים עם לפיד" • שקד החזירה לו: "במקומך הייתי משתמשת באיזמל בעיקר כדי להחזיר את המנדטים שאבדת לליברמן" • בנט הצהיר: "צריך אירוע מאוד קיצוני כדי שאתנגד לחסינות לנתניהו"
אריה ריבקינד
א' אלול התשע"ט / 31.08.2019 21:34

יו”ר ימינה איילת שקד הגיבה הערב (מוצ”ש) לראש הממשלה שתקף אותה בעמוד הפייסבוק שלו.

“אני קוראת לנתניהו לחדול מיד מהקמפיין נגד ימינה ולהתמקד בהגדלת הגוש. ההתקפה של נתניהו נגדנו בבחירות הקודמות מנעה מהימין לקבל רוב של 61. נתניהו- אל תחזור על אותה שגיאה.

“אגב נתניהו, במקומך הייתי משתמשת באיזמל בעיקר כדי להחזיר לגוש הימין את המנדטים שאבדת לליברמן”.

בריאיון לרינה מצליח ב’פגוש את העיתונות’ הצהיר נפתלי בנט כי במידה ונתניהו ייבחר פעם נוספת, ובמידה והיועמ”ש יחליט על הגשת כתב אישום נגדו, הוא ככל הנראה יתמוך במתן חסינות לראש הממשלה.

“הצורך הגדול ביותר של מדינת ישראל עכשיו זה יציבות”, טען בנט. “אם יש ממשלה יציבה צריך שיהיה משהו מאוד קיצוני כדי שאני אתנגד לחסינות”.

בנט, שבעבר טען שבמידה והיועץ יחליט על הגשת כתב אישום הוא ישקול את מעשיו, הסביר שכעת מדובר במצב חדש משום שמדובר בבחירות שניות.

“אני לא מתכוון שמדינת ישראל תהיה איזה רפובליקת בננות שכל חצי שנה הולכת לבחירות”, הסביר השר לשעבר. “זה אינטרס לאומי שנמצא בליבה של מדינת ישראל”.

נתניהו תקף אתמול את בכירי מפלגת ‘ימינה’ – נפתלי בנט, בצלאל סמוטריץ’ ואיילת שקד: “קשה להוציא התחייבות מהמפלגה של סמוטריץ’ ושקד – מבנט צריך להוציא את זה באזמל. הם כל הזמן משתעלים ומגמגמים, קשה להם להגיד שהם ימליצו על נתניהו. בנט ושקד כבר היו בברית אחים עם לפיד, לך תדע מה הם יעשו”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זהות
    31/08/2019 23:49
    עמוס
  1. רק זהות לא ליכוד זה שמאל

  2. כשבנט כרת ברית עם לפיד, זה לא היה נגד נתניהו והליכוד
    01/09/2019 08:06
    יורם ברט
  3. אלא נגד ישיבה עם החרדים בקואליציה.
    אשמח אם יבצעו שוב בדיוק את אותו אלמנט.
    וגם לנתניהו לא תהיה סיבה להתלונן.

  4. משכורת מלאה לחיילים
    01/09/2019 22:25
    רק צבא מקצועי
  5. מסכימים: אייכלר,גליק , פייגלין ועוד רבים.ייפסק הניצול של החיילים מהשכבות החלשות.