צפו: האם זו הסיבה שב’כחול לבן’ מתנגדים להצבת מצלמות בקלפיות?

יו"ר הכנסת תקף ב'שישי תרבות' בבית שמש בחריפות את התנגדות כחול לבן להצבת מצלמות בקלפיות: "או שהם מתכוונים לזייף או שנוח להם שמישהו אחר יזייף"
חרדים 10
כ"ט אב התשע"ט / 30.08.2019 12:44

יו”ר הכנסת, ח”כ  יולי (יואל) אדלשטיין, השתתף הבוקר (שישי) באירוע ‘שישי תרבות’ בבית שמש, ותקף בחריפות את התנגדות מפלגת כחול לבן להצבת מצלמות בקלפיות.

“אם כחול לבן, או כל מפלגה אחרת, לא יתמכו ביוזמה של הצבת מצלמות בקלפיות לצורכי פיקוח, יש לזה רק הסבר אחד: או שהם מתכוונים לזייף או שנוח להם שמישהו אחר יזייף”, אמר אדלשטיין למנחה אטילה שומפלבי.

הוא הוסיף: “איזה הסבר אחר יכול להיות? אתה הולך למכולת, קונה דברים, ואתה יודע שהכל מצולם, מישהו אומר: ‘פרטיות! איך אתם עושים דבר כזה?’ אז כשיש זכות וחובה לאזרח לבוא להצביע, זה יכול להרתיע אותו לבוא? יש דבר כזה שאזרח ישראלי לא יבוא לקלפי מכיוון שזה מתועד? אני פשוט לא מבין איזה עוד הסבר אפשר לתת”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מצלמות
    31/08/2019 10:26
    י ז
  1. אידלשטין הנכבד. לא נראה לי שאתה כבד הבנה
    אז כנראה שאתה התקרנפתה. כך סיבה לענין המצלמות. הנשים הערביות מסרבות להצטלם כמו
    הרבה דתיות. ביבי רוצה שהן לא תגענה לקלפיות.
    הזיופים בדכ באזורים שלמפלגות הדתיות והימין יש רוב. קיבלת סיבה. תחזור לעצמך וליושר שהיה לך
    עד הפארסה של טכס העצמאות.

    • מארק   01/09/2019 08:16

      כולל איומים על המשקיף שמנסה למנוע את הזיופים.. וכן יצלם את הניסיון להפריש חלק מהמעטפות לטובת המפלגה של המשקיף כדי “להכשיר” את הזיוף בניפוח מצביעים לטובת המפלגה הערבית

  2. כחול לבן
    01/09/2019 06:38
    אזרח
  3. כחול לבן והערבים שקרנים עלובים הכוח שלהם מגניבת קולות יש להם מה להסתיר!! והעובדה שבני גנץ בשקט הביא חברה לבדוק את השותפים לו..על ראש הגנב בוער הכובע!

  4. צביעות
    01/09/2019 10:55
    מני
  5. רואים כמה מעניין את השמאל טוהר הבחירות העיקר שהערבים יעלו בשתיים שלוש מנדטים על חשבון טוהר המידות שכל כך מעניין להם את ה…..