האם הח”כית החרדית עומר ינקלביץ ניסתה לערוק מגנץ אל נפתלי בנט?

לפי דיווח ב'ישראל היום', בזמן שהייתה חברה בצוות האסטרטגי בחוסן לישראל, הביעה עומר ינקלביץ' עניין רב להיכנס לרשימת הימין החדש • ינקלביץ': "שקר מוחלט, לא היו דברים מעולם"
חרדים 10
כ"ט אב התשע"ט / 30.08.2019 01:42

ח”כ עומר ינקלביץ’, ניסתה לעבור למפלגת הימין החדש, בעוד שבאותו זמן הייתה חברה בצוות האסטרטגי של מפלגת ‘חוסן לישראל’ של בני גנץ – בקמפיין הבחירות לכנסת ה-22 . כך חושפים הבוקר (שישי) מתי טוכפלד ודניאל רוט-אבנרי ב’ישראל היום’.

לפי הדיווח, בסוף חודש דצמבר, מיד לאחר שנפתלי בנט ואיילת שקד הכריזו על הקמת מפלגת הימין החדש, הביעה ינקלביץ’ עניין להצטרף לרשימה.

זאת, על אף שאז כבר שובצה במקום ריאלי ב’חוסן לישראל’, וכבר לקחה חלק בצוות האסטרטגי של גנץ.

לפי הדיווח ב’ישראל היום’, מי שניסה לסייע לינקלביץ’ לבצע את המעבר לימין החדש הוא ישראל בכר, שהיה בעבר האסטרטג של בנט. בבחירות 2019 שימש כאסטרטג של בני גנץ, עזב אותו לטובת בנט לכמה שבועות, וחזר אל גנץ עם האיחוד של חוסן לישראל ויש עתיד בהקמת כחול לבן.

לפי גורמים המעורים בפרטים, ינקלביץ’ הביעה עניין רב להיכנס לרשימת הימין החדש בשבועות שבהם בכר חזר לעבוד עם בנט, אך עם המעבר שלו חזרה לתפקיד האסטרטג של גנץ, היא שינתה את דעתה.

גורמים בימין החדש אישרו את הפרטים ל’ישראל היום’.

מטעמה של ח”כ ינקלביץ’ נמסר בתגובה: “שקר מוחלט, לא היו דברים מעולם”.

באשר לטענה כי אסטרטג כחול לבן, ישראל בכר, תיווך בין ינקלביץ’ לימין החדש, בחרו בכחול לבן להתעלם מטענה זו ומסרו: “אנו עסוקים בהחלפת משטר נתניהו ולא בספינים וברכילות”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רבב בכל דרכה
    30/08/2019 09:18
    רב(י)ב דרוקר
  1. אפססס כל דרכה של הגברת מאופיינת ברבב…יעשה טוב בני גנץ אם ייפטר ממנה

  2. לא משנה . חרדים לא חרדים
    31/08/2019 10:58
    דוד
  3. אין אמונה בעדות אשכנז.
    לא לחינם שנאו ועדיין אותם באירופה

  4. היא חרדית כמו שאני בודיסטי.
    31/08/2019 21:08
    תן
  5. אופורטיוניסטית מחפשת ג`וב מכניס.