זהות פורשת מהמירוץ לכנסת ה-22: נתניהו ומשה פייגלין חתמו על הסכם

השניים יופיעו במשותף הערב בשעה 17:00 בכפר המכביה וימסרו הצהרה לתקשורת • פייגלין אמור להביא את ההסכם למשאל בקרב מתפקדי המפלגה
אריה ריבקינד
כ"ח אב התשע"ט / 29.08.2019 13:57

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו”ר מפלגת זהות משה פייגלין חתמו היום (חמישי) על הסכם לפיו ‘זהות’ לא תתמודד בבחירות לכנסת ה-22.

השניים ימסרו הצהרה משותפת בשעה 17:00 בכפר המכבייה ברמת גן.

אתמול פורסמו התקנות שיאפשרו את הפיכת הקנאביס הרפואי לתרופת מרשם. אחת מדרישותיו של פייגלין מנתניהו הייתה קידום מהיר של המהלך.

כבר אתמול דווח, כי נתניהו ופייגלין הגיעו להסכמות אשר יובילו לפרישת זהות.

פייגלין אמור להביא את ההסכם למשאל בקרב מתפקדי המפלגה.

ימינה בתגובה לפרישת זהות: “משה פייגלין גילה אחריות ציבורית. פייגלין הבין שמדובר בבחירות גורליות לעתיד המדינה, השלכת קולות לפח בעת הזאת משמעותה אחת – ממשלת שמאל שתסכן את עתיד מדינת ישראל.  אנו בטוחים שמצביעי זהות ימצאו בימינה בית כלכלי ליברלי שימשוך את כלכלת ישראל ימינה”.

ביינה הוסיפו: “אנו קוראים לעוצמה יהודית – עכשיו תורכם. אם עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל באמת חשובים לכם גלו אחריות לאומית ופרשו. כל קול למפלגה שלא עוברת הוא עוד קול לשמאל”.

בהודעה מיוחדת שפרסם אתמול בצהרים – כתב פייגלין:

“אתמול, בשעת לילה מאוחרת, הגיעה אלי בקשה לפגישה עם ראש הממשלה בעניין דרישתי לביטול רפורמת הקנאביס. בפגישה חזרתי והסברתי לראש הממשלה כי הרפורמה הזו הורגת חולים, הבאתי כדוגמה את מותה הטראגי של הצעירה סיוון מימוני ז”ל – שאתמול השתתפתי בהלוויתה ודרשתי את ביטול הרפורמה.

“לשמחתי נכנס ראש הממשלה בעובי הקורה ובמשך שעות ארוכות ותוך התייעצות עם גורמי מקצוע גיבשנו פתרון שמשמעותו היא לגליזציה של שוק הקנאביס עבור החולים. כלומר, החולים יוכלו לרכוש את התרופה המגיעה להם, בדיוק על פי הזן והמינון שקבע הרופא המטפל, מכל ספק בארץ ובעולם דרך בתי המרקחת בישראל וללא התערבות נוספת של היק”ר.

“מדובר בהצלת חיים של ממש, ובמידה ויתלוו אליה הישגים משמעותיים גם בתחום השוק החופשי, קידום העסקים הקטנים וחירות האדם בישראל, הישגים שיעוגנו בהסכם גלוי וחתום וביכולת פעולה למימושם מתוך הממשלה – אביא את האפשרות הזו בפני כלל חברי התנועה למשאל מתפקדים מסודר שבו יתבקשו להכריע אם לקבל את ההצעה ולפרוש הפעם מן המירוץ – או לדחותה ולהתמודד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות