בני ברקי התמוטט בטיול, בנו בן ה-11 הזעיק עזרה – והוא חולץ במסוק

חרדי מבני ברק שיצא לטייל עם בנו בן ה-11 בשמורת עין כובס בנחל עמוד התמוטט לאחר שלקה ככל הנראה ממכת חום • הבן התקשר לאמא, שפנתה לזק"א - ושם הזעיקו את המשטרה וכוחות ההצלה • בסיוע מסוק של חיל האוויר ויחידת חילוץ 669 הוא פונה ל'זיו' בצפת
חיים טוויל
כ"ו אב התשע"ט / 26.08.2019 23:48

בין הזמנים: מתנדבי המשטרה מיחידת חילוץ גליל כרמל חילצו הערב (שני), בסיוע מסוק של חיל האוויר ויחידת חילוץ 669, חרדי בן 34, שנפגע באורח קשה, לפי גורמי רפואה, במהלך טיול בשמורת עין כובס בנחל עמוד.

החילוץ התבצע לאחר שבשעות הערב המוקדמות התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על תושב בני ברק אשר טייל עם בנו ה-11 בשמורת עין כובס – והתמוטט.

לפי דורמי הרפואה, ככל הנראה הוא לקה במכת חום.

הפניה אל מוקד המשטרה וכוחות ההצלה התבצעה לאחר שבמוקד זק״א התקבל סמוך לשעה 18:00 טלפון מאישה מודאגת שסיפרה כי בנה יצא עם בעלה לטייל בשמורת עין כובס, וכי במהלך הטיול האב לא חש בטוב והרגיש חולשה.

הבן טילפן לאימו שיצרה קשר עם מוקד זק״א, וכך הוזנקו למקום אנשי יחידת החילוץ גליל כרמל, שתוך ניווט בשטח הצליחו לאתר במהירות את האב, שהיה מעורפל הכרה – ואת ובנו.

כוחות רפואה העניקו לו במקום טיפול רפואי, ומסוק של חיל האויר ויחידת חילוץ 669 שהוזנקו למקום פינו את הנפגע לבית חולים ‘זיו’ בצפת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות