נתן אשל נפגש עם בן גביר וביקש שיפרוש ולא יזרוק לפח אלפי קולות

בפגישה שהתקיימה היום בבית מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתל אביב, הוא ניסה לשכנע את ראשי 'עוצמה יהודית' שלא להתמודד • כפי הנראה, הוא לא הצליח במשימה
אריה ריבקינד
כ"ה אב התשע"ט / 26.08.2019 17:46

נתן אשל, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נפגש היום (שני) עם איתמר בן גביר כדי לנסות לשכנע את ראשי ‘עוצמה יהודית’ שלא להתמודד בבחירות לכנסת ובכך לזרוק לפח רבבות קולות של מצביעי ימין.

בחדשות 13 דווח, כי הפגישה התקיימה בביתו של אשל בתל אביב.

ראש מפלגת עוצמה יהודית, עו”ד איתמר בן גביר בתגובה לפרסומים על הפגישה: “הפגישה שלי עם נתן אשל היום היא המשך ישיר לדברים שאמרתי הבוקר במסיבת העיתונאים. עוצמה היהודית העבירה מסר ברור לנתניהו שבלי עוצמה יהודית אין ממשלת ימין ושנתניהו לא יוכל להרכיב ממשלה. מעבר לזה אין בכוונתי לפרט דברים שנאמרו בשיחה של ארבע עיניים. אשל הוא מבין האנשים שאני מוקיר ומעריך, ונפגש איתו לא בפעם הראשונה”.

אתמול פסל בית המשפט העליון את מועמדי המפלגה ברוך מרזל ובנצי גופשטיין מלהתמודד בבחירות לכנסת ה-22.

במסיבת עיתונאים שקיימו הבוקר ראשי המפלגה, אמר איתמר בן גביר: “אנחנו מקבלים עשרות פניות של מצביעים שהודיעו לנו שהם התכוונו להצביע למפלגה אחרת אבל בעקבות הפסיקה של בג”צ הם יצביעו לנו. ההחלטה לפסילה היא זאת שתעביר אותנו את אחוז החסימה”.

הוא סיפר: “העברתי מסר ללשכת נתניהו שלא יקרה שום דבר אם לליכוד או לימינה לא יהיה עוד מנדט. ארבעת המנדטים של עוצמה יהודית הם אלו שיובילו להקמת ממשלת ימין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות