ההתעללות בצעיר חרדי בסניף שופרסל: שני העובדים המכים נעצרו

שני עובדי סניף 'שופרסל' בגוש עציון שתועדו בשבוע שעבר כשהם מתעללים בצעיר חרדי בעל צרכים מיוחדים, נעצרו ונלקחו לחקירה במשטרה • עו"ד בן גביר: "אי אפשר להסתפק בלעצור רק את המעגל הראשון, אלא צריך לטפל גם במעגל השני"
חיים טוויל
כ"ה אב התשע"ט / 26.08.2019 14:24

שני עובדי סניף ‘שופרסל’ בגוש עציון שתועדו בשבוע שעבר כשהם מתעללים בצעיר חרדי בעל צרכים מיוחדים, נעצרו היום (שני) ונלקחו לחקירה במשטרה.

המעצר התרחש לאחר שאתמול הגיע הצעיר יחד עם משפחתו ועו”ד איתמר בן גביר, לתחנת המשטרה בביתר עלית – ויחד הגישו תלונה נגד התוקפים.

כמו כן, שניים ממנהלי הסניף נחקרו גם הם בתחנת המשטרה.

מהמשטרה נמסר כי “בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה לפני מספר ימים על חשד להתעללות בחסר ישע בסניף שופרסל בגוש עציון, פתחה המשטרה בחקירה שהובילה הבוקר למעצר שני חשודים בחשד למעשים.

“במסגרת החקירה נחקרו ונגבו עדויות ממספר עובדים במקום והבוקר נעצרו לחקירה שני חשודים תושבי בית לחם ומזרח ירושלים בחשד להתעללות בחסר ישע.
החקירה נמשכת”.

בתגובה למעצר של שני העובדים הערבים, אומר עו”ד בן גביר: “אי אפשר להסתפק בלעצור רק את המעגל הראשון, אלא צריך לטפל גם במעגל השני”. לדברי בן גביר “כל מי שידע על המקרה ושתק, צריך להיעצר גם הוא”.

בתחילת השבוע הודיע עו”ד בן גביר כי משפחתו של הצעיר שכרה את שרותיו על מנת לייצג אותם בתיק נגד התוקפים.

מבדיקה ראשונית עולה, כי לא מדובר בפעם הראשונה בה מותקף הצעיר על ידי עובדים, תושבי הרשות הפלסטינית. כמו כן, משיחה של בן גביר עם הצעיר עולה שזאת לא הפעם הראשונה שהתעללות בו צולמה.

הסרטון שתיעד את ההתעללות בצעיר החריד את הרשתות החברתיות,

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות