‘הזוי’: רינו צרור ורזי ברקאי התנצלו בפני הח”כ מכחול לבן על החשיפה

השדרנים רזי ברקאי ורינו צרור התנצלו על החשיפה שגרמו ב'גלי צה"ל' לדבריו של רם בן ברק על 'הלבנים והשחורים' • מתי טוכפלד על ההתנצלות: "אחד הרגעים ההזויים בתולדות גלצ" • שמעון ריקלין: "אין גבול לכמה נמוך הם יורדים"
אבי כץ
כ"ה אב התשע"ט / 26.08.2019 13:03

לאחר שח”כ רם בן ברק מכחול לבן ביזה את מצביעי הליכוד וכינה אותם “שחורים”, התנצלו הבוקר (שני) השדרנים רזי ברקאי ורינו צרור על החשיפה שגרמו ב’גלי צה”ל’ לדבריו.

לפי החשיפה של כתב גל”צ, בשבת האחרונה אמר בן ברק: “אתה רוצה לקרוא לזה ימין ושמאל? תקרא לזה ימין ושמאל. אתה רוצה לקרוא לזה שחור ולבן? תקרא לזה שחור ולבן. הם שחורים, אנחנו לבנים”.

לאחר שספג גינויים על גזענותו, חזר בו אתמול בן ברק  מההתבטאות בראיון בגלי צה”ל: “המושג הזה היה פחות טוב, הייתי צריך להגיד חושך ואור”.

בכחול לבן פרסמו את ההתנצלות של שני השדרנים ברשתות החברתיות:

 

אלא שהתגובות להתנצלות הנדירה לא איחרו לבוא.

דובר הליכוד יונתן אוריך לגלג: “רזי ברקאי ורינו צרור מתנצלים: אתמול בגל״צ שודר אייטם שעלול לשמש את הימין נגד השמאל. לא קרה לנו מעולם ונשתדל שלעולם לא יקרה. עמכם הסליחה”.

הפרשן הפוליטי של ‘ישראל היום’, מתי טוכפלד, כינה את ההתנצלות: “אחד הרגעים ההזויים בתולדות גלצ”.

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב טוכפלד: “ההתנצלות של רזי ברקאי ורינו צרור והכאתם על חטאיי עורכי החדשות ומגישי התוכניות האחרים בתחנה – אחד הרגעים ההזויים בתולדות גלצ והתקשורת הישראלית בכלל”.

הוא הוסיף: “אגב, לא זכורה לי התנצלות דומה של רזי את רינו כשבמהדורות גל”צ שידרו שסמוטריץ’ אמר שהוא בעד במדינת הלכה או שהרב פרץ מעודד טיפולי המרה”.

איש התקשורת שמעון ריקלין כתב: “מה שרזי ברקאי ורינו צרור עשו עכשיו בגל”צ הוא בורדל. הם מתנצלים בפני רם בן ברק שדבריו על שחורים ולבנים גרמו להתקפה עליו.. במקום לשאול איך איש ציבור מדבר ככה. כל יום גל”צ שוברת את השיא של עצמה בחתירה לתת רמה והשמדת מראית עין של רצון לעשות עבודה עיתונאית. אין גבול לכמה נמוך הם יורדים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פתאטי
    26/08/2019 18:23
    שלהבת
  1. לבטח אם למצוטט היו קוראים נתניהו, הם עוד היו מוסיפים פרטים צהובים. לא מתהצלים.
    עד לאן?