ליברמן: נלכדו רוצחי רינה שנרב הי”ד I השב”כ: הפרסום לא באישור שלנו

כוחות הביטחון לכדו הלילה את המחבלים שהניחו את המטען בפיגוע במעיין דני ליד הישוב דולב ביום שישי האחרון - בו נרצחה הנערה רינה שנרב הי"ד ואביה ואחיה נפצעו • ליברמן קפץ וצייץ - ואחר כך הסיר את הציוץ
חיים טוויל
כ"ה אב התשע"ט / 26.08.2019 11:24

כוחות הביטחון, בשיתוף צה”ל ושירות הביטחון הכללי, לכדו הלילה (שני) את המחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני ביום שישי במעיין דני – בו נרצחה הנערה רינה שנרב הי”ד.

שר הביטחון לשעבר  אביגדור ליברמן בירך בטוויטר על לכידת הרוצחים. בציוץ שפרסם הבוקר כתב יו”ר ישראל ביתנו: “כל הכבוד לכוחות הביטחון ולחיילי צה”ל שלכדו את המחבלים השפלים שרצחו את רנה שנרב ז”ל ופצעו את אביה ואחיה”.

אלא שכעבור זמן קצר השב”כ פרסם הודעה חריגה בה נאמר: “הפרסומים בנושא תפיסת המחבלים שביצעו את הפיגוע בדולב אינם על דעת או באישור שב”כ אשר אמון על החקירה. חקירת הפיגוע נמצאת בעיצומה ויש להמתין לסיומה ולהודעות רשמיות ומוסמכות בנושא תוצאותיה”.

ליברמן הסיר בתגובה את הציוץ מהרשת.

אתמול דווח כי מטען הצד שהרג את רינה הי”ד ופצע את אביה ואחיה באורח בינוני וקשה היה מטען גדול במיוחד: שלושה קילוגרמים של חומר נפץ, שהוסתרו מאחורי סלע, בזווית שנועדה למקסם את הפגיעה.

הרב איתן שנרב בן ה-46 ובנו דביר בן ה-19, המאושפזים כעת באותו חדר בבית החולים הדסה עין כרם, נפגשו במוצאי שבת לראשונה לאחר הפיגוע.

האב, הרב איתן שנרב, אמר אתמול ב-103FM: “ברור לי שהמטען הזה היה מיועד לחיילים ולא לנו. רינה הצילה הרבה חיילים במוות שלה. בירידה כבר דביר לקח את הגיטרה כדי לשיר שירי קודש והיא גם הייתה בעניין של שירי קודש ולא הספקנו אפילו להגיע למעיין, הפיצוץ היה באמצע הדרך למעיין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות