חתן וכלה נהרגו בתאונה 5 דקות לאחר החתונה – מול עיני המשפחות

בני זוג צעירים מטקסס נישאו ביום שישי בבית משפט ויצאו כדי לחגוג במסיבה שתוכננה מראש • אבל ביציאה מהחניון אל הכביש המהיר הם התנגשו במשאית ונמחצו למוות • אמו של החתן: "הסיוט הגרוע ביותר שלי קרה מול עיניי"
נתן פרל
כ"ה אב התשע"ט / 26.08.2019 01:20

בני הזוג הרלי מורגן, בן 19 ואישתו הטריה ריאנון בודאו, בת 20, נהרגו דקות ספורות אחרי שהתחתנו.

בני הזוג ערכו ביום שישי האחרון את טקס הנישואין שלהם בבית משפט במחוז אורנג’ בטקסס, ומיד לאחר החתונה יצאו בדרכם לחגוג במסיבה שתוכננה מראש.

לפי דיווח ב-CBS, הם נכנסו למכוניתם וכאשר יצאו מהחניון ועלו על כביש מהיר, בסביבות השעה 15:00, הם התנגשו במשאית שגררה קרוואן – ונמחצו למוות לעיני בני משפחותיהם שנסעו מאחוריהם.

“בני המשפחות שלהם ראו את התאונה מתרחשת מולם. ברגע אחד, השמחה של כולם, שהיו בדרכם לאולם בו היתה אמורה להיערך המסיבה, הפכה ליגון קודר”, אמר מפקד המשטרה המקומית.

אמו של החתן, שהיית ברכב עם בתה, סיפרה בבכי: “הם אפילו לא היו נשואים חמש דקות. ישבתי ברכב וראיתי איך הילד שלי ואהובתו מתרסקים אל מול פני. לא אשכח לעולם את הרגע הזה”.

היא הוסיפה: “הסיוט הגרוע ביותר שלי קרה מול עיניי. צפיתי בתינוק שלי מת. אני עדיין לובשת את הבגד עם הדם של הבן שלי, כי ניסיתי לשלוף אותו ואת כלתו מהרכב”.

עדי ראייה סיפרו שההתנגשות היתה כה קשה, עד שמכוניתם של בני הזוג, שברולט משנת 2004, התהפכה מספר פעמים ובכל פעם פגעה בקרקע, מה שלא הותיר לשניים כל סיכוי והם נהרגו במקום. נהג המשאית לא נפגע.

מפקד המשטרה סיפר כי נהג המשאית שיתף פעולה באופן מלא עם החוקרים ומסר את גרסתו. לדבריו, האשמה היתה בחתן שנהג ברכב. לפי המשטרה. לא ידוע אם יוגשו אישום נגד נהג המשאית.

קרובי משפחה אומרים, כי הזוג תכנן את החתונה הרשמית בחודש דצמבר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות