נסראללה מאיים: “מהלילה תחכו לנו. יום, יומיים, שלושה, תחכו לנו”

מנהיג חיזבאללה מאיים בתגובה על ההתפתחויות בגבול הצפון: "לא נרשה שתוקפנות מהסוג הזה תעבור, מעתה ואילך נפיל כלי טיס בלתי מאוישים שנכנסים ללבנון" • "אני פונה לחיילי צה"ל בגבול הצפוני - מהלילה תעמדו על הגדר ותחכו לנו"
חרדים 10
כ"ה אב התשע"ט / 25.08.2019 21:07

חסן נסראללה, מנהיג חיזבאללה, נאם הערב (ראשון) לרגל שנה לניצחון על כוחות דאע”ש, והגיב על התרסקות שני כטב”מים הלילה באזור רובע הדאחייה בביירות.

נסראללה האשים את ישראל בשיגור: “מטוסים ישראלים ללא טייס מעל שמי ביירות זו התפתחות מאוד מאוד מסוכנת. אם נשתוק על ההפרה הזו זה ייצור מצב מסוכן בלבנון”.

לדבריו, “מדובר בהתקפה הישראלית הראשונה מאז 2006. התקשורת הישראלית טענה שמדובר בכלי מסחרי, אבל מדובר בכלי צבאי שאורכו לפחות שני מטרים. הרחפן הראשון היה במשימת איסוף מידע ולא היה חמוש. לא מדובר ברחפן מהסוג שמשתמשים בו לאירועים פרטיים, זה מל”ט לשימוש צבאי.

“אנחנו לא הפלנו את המל”ט. צעירים בשכונה ראו אותו בגובה נמוך והם השליכו עליו אבנים – והוא נפל. לאחר פרק זמן קצר הגיע הרחפן השני שנועד לתקוף – זו הייתה תקיפה במל”ט על מטרה בדאחייה, מדובר ברחפן מתאבד”.

הוא איים על ישראל: “רק באורח נס לא היו נפגעים והרוגים כי היו הרבה אנשים ברחובות בזמן שבו זה קרה. אם נתניהו חושב שהסיפור נגמר כי לא היו הרוגים – הוא טועה. אם נשתוק על ההפרה הזו, זה יציב את לבנון במסלול מסוכן שבו כל יומיים יגיע רחפן ממולכד שיתקוף מטרות בשטחנו”.

הוא הדגיש: “אנחנו בחיזבאללה לא נרשה שתוקפנות מהסוג הזה כמו בעיראק תעבור, מעתה ואילך נפיל כלי טיס בלתי מאוישים שנכנסים ללבנון, נגמר הזמן בו ישראל תוקפת בלבנון ובישראל נשמר השקט”.

הוא הוסיף ואיים: “אני פונה לחיילי צה”ל בגבול הצפוני – מהלילה תעמדו על הגדר ותחכו לנו. תהיו מוכנים על רגל אחת באזור גבול לבנון. יום, יומיים, שלושה, תחכו לנו”.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, בעקבות סיכול כוח קודס האיראני, צה”ל מעבה הערב כוחות בגבול הצפוני.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות