נתניהו על ניסיון הפיגוע: יוזמה של איראן – ולא יעזרו לה התירוצים

ראש הממשלה סייר בצפון לאחר חיסול המחבלים מכוח קודס שתכננו פיגוע בישראל • "כל מדינה שתאפשר את השימוש בשטחה להתקפות נגד ישראל תישא בתוצאות, ואני מדגיש - המדינה תישא בתוצאות"
חיים טוויל
כ"ד אב התשע"ט / 25.08.2019 17:52

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו קיים היום (ראשון) סיור ביטחוני בצפון והערכת מצב עם הרמטכ”ל אביב כוכבי, מפקד פיקוד צפון האלוף אמיר ברעם ובכירים נוספים.

״הבא להורגך – השכם להורגו”, אמר נתניהו וסיפר על תקיפת המחבלים שתכננו פיגוע רחפנים נגד ישראל בהכוונה איראנית. ”במאמץ מורכב של מערכת הביטחון אנחנו חשפנו שכוח קודס של איראן שלח יחידה מיוחדת של פעילים שיעים לסוריה, כדי להרוג ישראלים בגולן באמצעות רחפני נפץ.

”אני מבקש להדגיש – זו יוזמה של איראן, זה פיקוד של איראן, וזה בשליחות של איראן”, הוסיף ראש הממשלה.

”בהחלטה נועזת ובפעילות מבצעית ומודיעינית מושלמת של צה”ל, הקדמנו אותם וסיכלנו את הפיגוע הזה, מנענו פיגועים קשים. אנחנו נחשוף הלאה כל ניסיון של איראן לתקוף אותנו וכל ניסיון שלה להסתתר מאחורי תירוצים כאלה ואחרים”.

נתניהו הבהיר: ”אנחנו לא נסבול התקפות על ישראל ממדינה כלשהי במרחב. כל מדינה שתאפשר את השימוש בשטחה להתקפות נגד ישראל תישא בתוצאות, ואני מדגיש – המדינה תישא בתוצאות”.

הרמטכ”ל: כמה רחפני נפץ נגד מספר מטרות בארץ

מוקדם יותר התייחס הרמטכ”ל אביב כוכבי למתקפת חיל האוויר אמש בסוריה, במסגרתה סוכלה מתקפת הרחפנים שתכננו האיראנים לבצע בישראל.

“הפיגוע שסיכלנו היה אמור לכלול התקפה של כמה רחפני נפץ נגד מספר מטרות בארץ”, סיפר כוכבי.

הרמטכ”ל הדגיש: “מי שהוביל את הפיגוע ופיקד עליו באופן אישי זה מפקד כוח קודס, קאסם סולימאני. אנחנו צריכים להיערך לכל אפשרות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות