נמר תקף פעוט ישראלי באי קוסומי: האמא משחזרת את רגעי האימה

בן שנתיים מישראל הותקף על ידי נמר באי קוסמוי שבתאילנד • האמא: "הוא פשוט פרץ את הדלת והתנפל, עבר לי ממש בין הרגליים ותקף את הבן שלי. הוא הותקף בפנים וספג פציעות קשות"
נתן פרל
כ"א אב התשע"ט / 22.08.2019 18:37

אירוע חריג באי התיירותי המפורסם: ילד ישראלי בן שנתיים הותקף על ידי נמר בקוסמוי שבתאילנד. כך מסר אחר הצהרים (חמישי) משרד החוץ.

בהודעה נמסר כי מצבו של הילד יציב.

התקרית התרחשה במהלך מופע של חיות שמשפחת הפעוט נכחה בה.

אמו של הפעוט שהותקף על ידי נמר  שיחזרה את רגעי האימה בהם צפתה בתקיפה. “כולם היו שם בהלם, גם הצוות של הספארי. לא הצלחתי למשוך אותו ממנו. היחיד שעזר זה היה הנהג שלקח אותנו, הוא פשוט בעט לו בראש ושחרר אותו”, סיפרה האם בראיון לחדשות 13.

היא הוסיפה כי האירוע התרחש במתחם ‘נמואנג ספארי פארק’. “היינו אמורים לראות נמרים. מישהו פתח את הדלת והנמר היה אמור להיות קשור, אבל הוא לא היה קשור ולא היה שום שומר יחד איתו. הוא פשוט פרץ את הדלת והתנפל, עבר לי ממש בין הרגליים ותקף את הבן שלי. הוא הותקף בפנים וספג פציעות קשות יחסית”.

“קונסולית ישראל בבנגקוק אתי מזרחי עומדת בקשר עם משפחתו של הילד ומסייעת ככל הניתן”, נאמר בהודעה של משרד החוץ.

מחברת PassportCard נמסר: “במסגרת טיול משפחתי לתאילנד, פעוט ננשך על ידי נמר באי קוסמוי. החברה עומדת בקשר עם המשפחה ובשעות אלו רופא מטעם החברה יצא אל האי במטרה להביא את המשפחה לישראל בהקדם ובבטחה, להמשך קבלת טיפול רפואי בארץ. הפעוט עבר ניתוח ראשוני וכעת הינו במצב יציב, לא נשקפת סכנה לחייו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות