היורשת של זועבי? השופט מ’העליון’ הזדעזע ממה שעשתה ח”כית מבל”ד

בית המשפט העליון דן בבקשת עוצמה יהודית לפסול את הרשימה המשותפת • בדיון ציטט איתמר בן גביר מהתבטאויותיה של חברת הכנסת מבל"ד • אסתר חיות: "אם היתה מוגשת בקשת פסילה שלה, יכול להיות שהיינו שוקלים את זה"
אריה ריבקינד
כ"א אב התשע"ט / 22.08.2019 15:14

בבית המשפט העליון נערך היום (חמישי) הדיון בבקשת עוצמה יהודית לפסול את הרשימה הערבית מהתמודדות בבחירות לכנסת ה-22.

בדיון ציטט עורך הדין איתמר בן גביר מהתבטאויותיה של חברת הכנסת היבא יזבק מבל”ד, שבין השאר כתבה כי המחבל סמיר קונטאר הוא שהיד.

יזבק העלתה תמונה של קונטאר לדף הפייסבוק שלה וכתבה כי היא מזדהה עימו.

בתגובה לניסיונות של עורכת דינה להסביר את תמיכתה של יזבק בקונטאר – אמר השופט יצחק עמית: “קונטאר רוצץ ראשה של תינוקת בת 4 בפיגוע בנהריה. זו בושה, עם שלושה סמני קריאה, להזדהות ברבע ציפורן עם בן אדם כזה”.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, בן גביר הוסיף וציטט מדבריה של יזבק, שאמרה כי עזמי בשארה הוא קורבן של רדיפה פוליטית, וטען כי מדובר בתמיכה בארגון טרור.

השופט מני מזוז הגיב כי התבטאות זו היא לא עילה לפסילה.

נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות אמרה: “אם היתה מוגשת בקשת פסילה של חברת הכנסת יזבק יכול להיות שהיינו שוקלים את זה”.

אלא שבן גביר הודה כי לא היו לו מספיק חברי מליאת ועדת הבחירות כדי לבקש את פסילתה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    קונטאר נהרג בסוריה בזמן שהשתתף ברצח העם הסורי
    24/08/2019 02:36
    גלילי
  1. עזמי בשארה עצמו אמר שחיזבאללה נכנס לסוריה לא ממניעים לאומניים אלא ממניעים עדתיים בין שיעה לסונה כשליחים של אירן. כלומר הוא נכנס להלחם בלוחמי החופש של העם הסורי ונלחם לצד הדיקטטור.
    האם ערכים אלו שדגל בהם קונטאר ושולחיו, האם הם תואמים לערכים שאנו, הפלסטינים, מכריזים שאנו דוגלים בהם?! אנו בטוח שלא.
    לצערי חלק גדול מאוד, אף הרוב המכריע של בני העם שלי לא יודעים מה קורה בסוריה וניזונים מתעמולה סורית אירנית, בזמן שהם צריכים להקשיב לכם הסורי ויוצאים בתגובות פופליסתיות סותרות.
    מפלגת בלד לקח שנתיים עד שלקחה עמדה נגד משטר אסד וגם אחרי זה כאשר שהגיעה הריגת קונטאר ולמרות הידיעה שהוא נהרג בלב סוריה כחייל חיזבאללה שנכנס להרוג את בני העם הסורי, למרות ידיעה זו, היה מספיק לבלד לצאת בהודעה ולהחשיב את קונטאר לשהיד!!!