עומר ינקלביץ’ התלוננה: “עוקבים אחרי” – וגנץ שכר חברת החקירות

ח"כ ינקלביץ', המקורבת לגנץ, התלוננה: חוששת שחוקרים פרטיים עקבו אחריי ואספו חומרים • זמן קצר לאחר מכן נשכרה חברת החקירות • גורמים שנחשפו למידע לא מוציאים מכלל אפשרות: מאחורי החקירה נגדה עומדים גורמים אחרים ממפלגות אחרות
חרדים 10
כ"א אב התשע"ט / 22.08.2019 02:19

מסתעפת פרשת החקירות בכחול לבן: ח”כ עומר ינקלביץ’, המקורבת ליו”ר בני גנץ, התלוננה כי חוקרים פרטיים עוקבים אחריה – לפני ששכרו שירותי משרד החקירות הפרטי CGI.

לפי דיווח של ‘ישראל היום’, ינקלביץ’ המשובצת במקום ה־23 בכחול לבן, היתה משוכנעת שגורמי מקצוע שפועלים בשירות מועמדים פוליטיים, ביצעו אחריה מעקבים ואספו חומרים שאמורים לשמש נגדה – וייתכן שגם נגד גנץ עצמו.

לפי הדיווח, ככל הנראה היא הציגה ראיות שונות בעניין לגנץ.

ינקלביץ’ אף שיתפה בגילוי גורמים נוספים ברשימת כחול לבן. יחד עם זאת, גורמים ברשימה שנחשפו למידע לא מוציאים מכלל אפשרות כי מאחורי החקירה נגדה עומדים גורמים אחרים ממפלגות אחרות.

ח”כ ינקלביץ’ אף חששה כי החקירות והמעקב אחריה נמשכו גם במהלך ביקורה בניו יורק, שם שהתה בעת האחרונה.

זמן קצר לאחר שהציגה את חששותיה בפני בני גנץ, הוא שכר את שירותי חברת החקירות CGI Group של  הח”כ לשעבר מ’יש עתיד’, יעקב פרי, ושל שותפו צביקה נווה.

ב’ידיעות אחרונות’ דווח כי חברת החקירות אספה חומרים שמצביעים לכאורה על הדלפות מצד איש ב’יש עתיד’. את חברת החקירות שכר גנץ מתקציב מטה מפלגתו – ‘חוסן לישראל’, מבלי לעדכן את שותפיו להנהגת כחול לבן, יאיר לפיד, בוגי יעלון וגבי אשכנזי.

מכחול לבן נמסר בתגובה: “אין שמץ של אמת בידיעה. מדובר בטענות ממוחזרות וחסרות כל שחר. רשימת כחול לבן נחושה להחליף את משטר נתניהו ומודעת לכך שיש גורמים פוליטיים במפלגות אחרות שמנסים לחבל במאמץ שבסופו כחול לבן תרכיב את הממשלה הבאה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מאיפה גנץ מכיר אותה?
    24/08/2019 21:01
    לנה
  1. כי אל תשכן שגנץ היה תלמיד ישיבה. אולי היא קרובת משפחה שלו. אולי למד בישיבה עם אח שלה. אללה יסטור. איזה אנשים.