הדבר הנורא שעשו ליתום מאוטובוס קו 2, רק בגלל שהוא תומך ב’ימינה’

יואל שוורץ, תושב אלעד, ממוקם במקום ה-25 ברשימת 'ימינה' • במוצאי שבת הוא רצה לגשת לתיבה, לעילוי נשמת אמו הי"ד שנרצחה בפיגוע בקו 2 • אבל אז צץ אברך ולא נתן לו • איך הוא הגיב?
חרדים 10
כ' אב התשע"ט / 21.08.2019 16:37

הנעלבין ואינם עולבים, שומעים חרפתם ואינם משיבים (מסכת שבת פ”ח ב’).

השבוע ביום שישי ימלאו 16 שנה להירצחה של אימי הקדושה ליבא שוורץ הי”ד, בעת שחזרה משריד בית מקדשנו, בכ”ב מנחם אב תשס”ג.

יראת השמים והמידות הטובות שספגנו ממנה יישארו טבועים בנו לעד.

זכיתי ברוך ה’ להיות חלק מתנועת ימינה בראשות איילת שקד, תנועה שמכילה ומאחדת בתוכה – מבחינה דתית – אנשים על כל סוגיה וגווניה. דתיים, חילונים וגם חרדים. רובם מאחורי הקלעים, כמובן.

אשתף ברשותכם מה עובר עלי מאז התחברתי לתנועת ימינה:

אני נתון להתקפות, הכפשות והשפלות מכל מיני גורמים, שלמרבה הפלא רמת דתיותם הפנימית לא מרקיעה שחקים. אבל  זה שיואל שוורץ, אדם חרדי, קשור לתנועה מיוחדת זו, גורם להם לעזות דקדושה – לפגוע בו ולרדת לחייו ולחיי ילדיו.

אוי, איזו רוח קדושה וטהרה נוחתת עליהם ממרומים. מפליא ביותר.

במוצאי שבת באתי לגשת לתיבה לתפילת ערבית, כנהוג בשבוע של אזכרה. אך אז ניגש אברך אל התיבה ולא נתן לי לגשת להתפלל לעילוי נשמת אמי הי”ד.

כאב לי.

יצאתי החוצה מבית הכנסת

וברוך ה’ התאסף ציבור גדול בחוץ ועשו מניין. ניגשתי לתיבה ואמרתי קדיש.

מטבע הדברים היו אנשים שרצו למחות על העוול והרדיפות שקבוצת הסקריקים גורמים לי, שכל חטאי שאני תומך במפלגת ‘ימינה’ ופועל אצל אנשים שבכל מקרה לא מצביעים למפלגות חרדיות – שיצביעו טב.

ביקשתי בתחנונים מידידי, לא להגיב.

לא לדבר עם האברך וקבוצתו הסקריקים מטוב ועד רע, לעילוי נשמת  אמי ליבא בת ר’ יעקב גדליהו הי”ד.

ובזכות שתיקה זו נזכה לישועה וברכה כל אחד בעניניו, וכמובן להצלחת התנועה.

שמחתי שעמדתי במשימה.

אני מאמין שהצלחתי בזכות חינוך טוב מבית ושאני מחובר לאנשים טובים ומיוחדים, לתנועה שדוגלת באחדות, בהכלה של כל אחד ואחת, אהבת ישראל אמיתית.

“שנראה מעלת חברינו ולא חסרונם”.

• מתוך דף הפייסבוק של יואל שוורץ

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מוצאי שבת,
    21/08/2019 22:56
    סתם איינער
  1. כנראה שהבחור שמנע ממך לעבור על פני התבה, טרם התפלל מעריב, וטרם אמר ‘אתה חוננתנו’ ולכן עשה מה שעשה. והרי ידוע ש’אם אין דעת הבדלה מנין’