השוטר היה בהלם: זה מה שהסתירה הנהגת החרדית מאחורי הסדין • צפו

שוטר בצפת הבחין ברכב הנע כשהשמשה האחורית וחלונות הרכב האחוריים מכוסים בסדין • בתא המטען הוא גילה שתי ילדות בנות 6 ו-4 ובמושב האחורי היו ישובים 5 ילדים - כשפעוטה בת 5 חודשים ישובה על רגליה של אחותה בת ה-13 • הנהגת, בת 38 מירושלים, קיבלה הזמנה לדין
חיים טוויל
י"ט אב התשע"ט / 20.08.2019 14:42

במהלך פעילות אכיפה בצפת, הבחין שוטר ברכב סטיישן פרטי הנע בכביש כשהשמשה האחורית וחלונות הרכב האחוריים מכוסים בסדין.

השוטר עצר את כלי הרכב לבדיקה והופתע כשהבחין שבתא המטען ישובות שתי ילדות בנות 6 ו-4.

השוטר גילה עוד, כי במושב האחורי ברכב ישובים 5 ילדים, כשפעוטה בת 5 חודשים ישובה על רגליה של אחותה בת ה-13.

בבדיקה נמצא כי הנהגת – אמא של הילדים, מובילה 8 ילדים בתוך רכב המאפשר הסעת 5 נוסעים בלבד, כשהצעירה מבניהם פעוטה בת 5 חודשים שאינה רתומה לכיסא בטיחות (-בוסטר).

הילדים שישבו בתא המטען ובמושב האחורי רובם לא היו חגורים ולא ישבו בכיסאות בטיחות התואמים לגילם, ובכך הם היו חשופים לפגיעה קשה חלילה בזמן חירום או תאונה.

השוטר שהסביר לנהגת, בת 38 מירושלים את מהות העבירה והסיכון שבהובלת יקיריה באופן שכזה, רשם לנהגת הזמנה לדין בגין נהיגה בקלות ראש ובמקביל ביקש לוודא שאת המשך הנסיעה האם תבצע על פי החוק ולמקום הוזמנה מונית.

“בפעילות האכיפה של משטרת ישראל כנגד עבירות מסכנות חיים, לא פעם מופתעים השוטרים אשר נתקלים בהורים הנוהגים בחוסר אחריות ומושיבים את ילדיהם ללא התקני ריסון ומושבי בטיחות ברכב ובכך מסכנים את חייהם באופן ממשי”, אומרים במשטרה.

“מחקרים מראים כי מושבי הבטיחות וחגירת חגורות בטיחות מצילים חיים בזמן תאונה חלילה. שוטרי משטרת ישראל עושים מאמצים רבים לאתר נהגים אלה העוברים על החוק, במטרה להוקיע התנהגות רשלנית ולהגביר את המודעות והחשיבות לנושא התקני הריסון ונהיגה בטוחה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פושעת
    21/08/2019 14:55
    דנה
  1. צריך להאשים אותה בנסיון לרצח

  2. מעשה מהסטייפלר זיע"א
    22/08/2019 09:31
    טט
  3. פעם הגיע אליו יהודי בבקשה לברכה על משפט שאמור לעמוד בו, שאל אותו הסטייפלר על איזה משפט מדובר, והלה ענה, משפט על שנתפסתי על מהירות, ענה לו הסטייפלר : רשע מרושע צא מכאן!! סיכנת חיי אדם ואתה רוצה ברכה?? אז שהחילונים לא יתפסו טרמפ על תורתנו הקדושה כמנהגם כדי להמשיך לעשות עבירות עם פחות מצפון ב”ידיעה” שהנה תראה את הדת הזאת וכו…. כי זה מעשה שוודאי אסור עפי דעת תורה