ליברמן חתם עודפים עם לפיד I הליכוד: גדולי המסיתים יחד

רשימת כחול לבן חתמה על הסכם עודפים עם מפלגתו של ליברמן • ישראל ביתנו מתנצלים: "מבחינה טכנית לא נותרה שום אופציה אחרת. עניין טכני בלבד" • הליכוד: "יצא המרצע מהשק. מי שמצביע ליברמן הופך את לפיד לראש הממשלה"
אריה ריבקינד
י"ט אב התשע"ט / 20.08.2019 12:20

תחילת שיתוף הפעולה? מפלגת כחול לבן חתמה היום (שלישי) על הסכם עודפים עם מפלגת ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן.

המשמעות: בסיטואציה מסוימת, הקול שניתן לישראל ביתנו עובר לכחול לבן.

בליכוד הגיבו: “יצא המרצע מהשק. ליברמן חתם הסכם עודפים עם לפיד וגנץ, זאת אחרי שהצהיר בגלוי שיתמוך בגנץ ולפיד לראשות הממשלה. מי שרוצה את נתניהו כראש הממשלה חייב להצביע רק לליכוד”.

ח״כ מיקי זוהר: “ישראל ביתנו וכחול לבן חתמו על הסכם עודפים, יש למישהו עוד שאלות או תהיות לגבי המטרה של ליברמן? ‏ידעו כולם: כל ימני שיצביע לליברמן נותן את קולו לממשלת גנץ-לפיד. ‏ומי שרוצה את נתניהו והליכוד בהנהגת המדינה חייב להצביע מ.ח.ל. ‏אסור לנו לסכן את עתיד המדינה בהקמת ממשלת שמאל, בעזרת ה’ ננצח”.

ח”כ שלמה קרעי: “‏גדולי המסיתים ומפיצי השנאה חוברים יחד. מי שמצביע ליברמן הופך את לפיד לראש הממשלה. נסו להירדם עם המחשבה על ממשלה ברוטציה של לפיד-גנץ-ליברמן… ממליץ להניח ליד המיטה מטלית לניגוב הזיעה וכוס מים למקרה שתתעוררו בבהלה”.

מדוברות ישראל ביתנו נמסר: “הסכם העודפים הוא עניין טכני בלבד. במערכת הבחירות הקודמת חתמנו עם הימין החדש שלא עברה את אחוז החסימה. ב-1999 חתמנו הסכם עודפים עם עמיר פרץ והרווחנו מנדט.

“מבחינה טכנית עכשיו לא נותרה שום אופציה אחרת, ואנחנו לא מוכנים להסתכן באובדן מנדט שניתן לקבל בזכות הסכם העודפים”.

בישראל ביתנו הוסיפו: “כל אלו שהחליטו להיכנע לטרור מרצועת עזה ומשלמים דמי פרוטקשן לחמאס, ואלו ששותקים נוכח הביזיון והפגיעה האנושה בהרתעה הישראלית, אינם רשאים לדבר בשם הימין ואינם נמנים עם המחנה הלאומי בישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות