שלח: אין מתיחות בצמרת כחול לבן, לא חש מתח באוויר

הבכיר מ'יש עתיד' התייחס לחקירה לאיתור מדליפים ב'כחול לבן' תוך מידורו של יאיר לפיד: חוסן לישראל היא שהחליטה לבצע את הבדיקה, נודע לי על זה מכלי התקשורת • ח"כ מיכאל ביטון: "אל תטילו ספק שגם חלק מהקהילות והמפלגות החרדיות יהיו שותפות של כחול לבן בקואליציה עתידית"
חרדים 10
י"ח אב התשע"ט / 19.08.2019 11:21

חבר הכנסת עפר שלח מכחול לבן דוחה את הדיווחים על מתיחות בצמרת המפלגה. בריאיון שהעניק היום (שני) לאריה גולן ב’הבוקר הזה’ בכאן רשת ב אמר שלח, כי נועד אתמול עם בני גנץ שעה וחצי על קמפיין הבחירות ולא חש מתח באוויר.

על החקירה לאיתור מדליפים בכחול לבן אמר, כי חוסן לישראל היא שהחליטה לבצע את הבדיקה, וכי נודע לו על הפרשה מהתקשורת.

שלח הדגיש כי המימון אינו מכספי מסע הבחירות של כחול לבן.

שלח מתח ביקורת על עצם קיום הבדיקה, אמר: “בשביל לדעת שאין אדם ביש עתיד שפוגע בקמפיין של כחול לבן או בכלל באחדות המטרה של כחול לבן, צריך רק להסתכל על הרקורד של יש עתיד – אנחנו מפלגה שקיימת 7 שנים. אחדות הפעולה שלנו ידועה ברחבי הפוליטיקה הישראלית”.

על המידור של לפיד מההחלטה לבצע את הבדיקה – אמר שלח: “חוסן לישראל היא לצורך העניין מפלגה שמתנהלת לבד. אנחנו שלוש מפלגות נפרדות שהתאחדו לרשימה אחת, כמו בערך חצי מהרשימות המשמעותיות לכנסת הזאת”.

ח”כ מיכאל ביטון מכחול לבן התייחס גם הוא למשבר במפלגה ואמר בריאיון לקלמן-ליבסקינד ומואב ורדי: “הפקנו לקחים מהקמפיין הקודם שבו כן היו הדלפות. הדבר ההגיוני זה לקחת חברת אבטחת מידע ולנהל את זה. מי שצריך לעשות זה זה רק יושב ראש הקמפיין, וישירות עם חברת האבטחה עם מינימום אנשים המעורבים בדבר. הדבר הכי יציב בבחירות הנוכחיות בישראל זה כחול לבן”.

ביטון הוסיף: “לא נהיה מפלגת הערבות האישית של נתניהו. ליברמן פתח את הדיון מחדש והופך להיות לשון המאזניים ולכן קואליציות חדשות יכולות להירקם. גם אל תטילו ספק שגם חלק מהקהילות והמפלגות החרדיות יהיו שותפות של כחול לבן בקואליציה עתידית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    "בכיר"?! - האומנם?!
    19/08/2019 11:32
    שאול א.
  1. אחת מן השתיים: או ששלח אינו בכיר ולכן גם אינו יודע אודות המתרחש בצמרת כחול לבן.
    או שהוא אינו דובר אמת.
    כי אלמלא הבחירות הקרובות, המפלגה המיותרת הזו היתה מתפרקת לחלוטין.
    גם כיום היא חיה על אדי הדלק האחרונים שלה.