רימון הלם: זה מה שעושים בנתיבות כשלא אוהבים את ראש העיר?

רימון הלם הושלך לעבר ביתו של ראש עיריית נתיבות - על רקע ההחלטה של ראש העיר לסגור שוק פיראטי • זוהר: "זו הפעם השנייה בחודשים האחרונים. מעריך שזה קשור לצווי הריסה שהוצאתי ויש כאלה שלא אוהבים אותי"
חיים טוויל
י"ח אב התשע"ט / 19.08.2019 01:19

רימון הלם הושלך הערב (ראשון) לעבר ביתו של ראש עיריית נתיבות יחיאל זוהר.

אין נפגעים ולא נגרם נזק.

מהמשטרה נמסר כי התקבל דיווח אודות שמיעת קול נפץ בחצר בית ברחוב המשחררים בנתיבות. נפתחה חקירה ונבדק חשד שהרימון הושלך על רקע ההחלטה של ראש העיר לסגור שוק פיראטי שפעל בעיר.

ראש העירייה יחיאל זוהר מסר בתגובה ל’כאן חדשות’: “למרבה הצער, זו הפעם השנייה בחודשים האחרונים שאני חווה אירועים אלימים שחצו כל קו אדום, ואשר נועדו להרתיע אותי מלמלא את תפקידי ושליחותי כנבחר ציבור.

“עם כל חובת הזהירות הנדרשת, אני נחוש בדעתי להמשיך למלא את תפקידי, לרבות ביצוע פעולות אכיפה כנדרש לפי חוק התכנון והבנייה ולפי הוראות כל דין.

“אני סומך את שתי ידיי על משטרת ישראל שתעשה את כל הנדרש כדי לאתר את העבריין/נים על מנת למצות עימם את הדין. אני ממשיך בשגרת עבודתי ואין באירוע זה כדי לרפות את ידי מלמלא את שליחותי למען ולרווחת תושבי נתיבות”.

לחדשות 13 אמר ראש העיר: “רימון הלם שני בחודשים האחרונים. מנסים להרתיע אותי. אין נפגעים והכל בסדר. אני מעריך שזה קשור לצווי הריסה שהוצאתי ויש כאלה שלא אוהבים אותי. אני ממשיך לעבוד”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    30 שנה ראש עיר
    19/08/2019 09:38
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. רק רימונים יזיזו אוותו

    • דודי   20/08/2019 17:24

      גם רימונים לא יזיזו אותו….