שי ניצן ליועמ”ש: ממליץ להעמיד את דרעי לדין במרמה והפרת אמונים

החלטת היועץ המשפטי תתקבל רק לאחר הבחירות לכנסת ה-22 • גורמים המעורים בתיק הבהירו: מדובר בכמה פרשיות ובתיק מורכב ההמלצה היא על עבירות של מרמה והפרת אמונים, עבירות מסים, הלבנת הון ושיבוש הליכי משפט
אריה ריבקינד
ט"ו אב התשע"ט / 15.08.2019 23:16

פרקליט המדינה שי ניצן ממליץ ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להעמיד לדין את השר אריה דרעי בעבירות של מרמה והפרת אמונים, עבירות מיסים, הלבנת הון ושיבוש הליכי משפט.

על פי הדיווח בחדשות 13, ניצן העביר לאביחי מנדלבליט את חוות דעתו שבה הוא ממליץ להעמיד לדין את דרעי, ובעצם אימץ את המלצת פרקליטות מיסוי וכלכלה.

החלטת היועץ תתקבל רק לאחר הבחירות.

גורמים המעורים בתיק הבהירו כי מדובר בכמה פרשיות ובתיק מורכב.

בחודש נובמבר האחרון העבירה המשטרה את המלצותיה לפרקליטות, שלפיהן יש להעמיד לדין את דרעי בגין עבירות מס, עבירות הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט.

המלצת המשטרה גובשה לאחר חקירה נרחבת שהתנהלה נגד דרעי ונגד אחיו עו”ד שלמה דרעי וחשודים נוספים.

איש התקשורת, עו”ד אבי בלום, צייץ: “שלוש שנים תמימות שומר דרעי על זכות שתיקה ציבורית בחקירותיו האישיות כלקח מעידן ‘הוא זכאי’. אמש על הבמה בעפולה הוא חגג מול קהל משולהב ניצחון תדמיתי על הפרקליטות והיועמ״ש. האם ההדלפה למחרת היום על המלצת פרקליט המדינה להגיש נגדו כתב אישום היא יד המקרה או אצבע פרקליטים? אני רק שאלה…”

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אבי בלום צודק הזמן שבחרו לפרסם את זה רואים דבר אחד ברור
    16/08/2019 01:47
    אברהם
  1. שיש רדיפה נגד אריה דרעי

  2. ניצ7
    16/08/2019 18:03
    דני
  3. שיי ניצן במכירת חיסול של הפרקליטות מתערב בפוליקה ללא הפסקה, עוד כמה חודשים הוא יוצא לנו מהחיים והולך לעשות לביתו אבל לפני שהוא הולך הוא צריך להחקר למה הוא סרב לפתוח בחקירה נגד חברו הטוב המפכל יותנן דנינו בעוון הטרדה מינית

  4. כח עולה
    17/08/2019 23:23
    מאיר
  5. כאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ, זה הכלי הכי מגעיל להילחם האידאולוגיה כשאין מה לומר

  6. שי המוצצן לשמאל
    18/08/2019 00:37
    רובי
  7. דם צפרדע כינים ערוב דבר,שחין ברד ינחתו על ראשו