זו העצה שנתן סער לנתניהו: כך צריך לתקוף את שקד ובנט

ראש הממשלה כינס היום למפגש סגור שרים וחברי כנסת, כדי לדון על המשך קמפיין הבחירות • סער הציע לחדד את המסר נגד ראשי 'ימינה' ועוצמה יהודית • ראש הממשלה גם תדרך בכירים לתקוף את איילת שקד: "קופצת ממפלגה למפלגה. לשקד אין עקרונות והיא עשויה לא להמליץ עלי"
חרדים 10
י"ב אב התשע"ט / 13.08.2019 20:30

בליכוד מחריפים את המאבק על הקולות מול ‘ימינה’: ראש הממשלה נתניהו כינס היום (שלישי) ישיבה, אליה הזמין מספר אנשי מפתח בליכוד במטרה לדון על המשך הקמפיין לקראת הבחירות לכנסת ה-22.

הנוכחים בישיבה היו גדעון סער, אופיר אקוניס, יריב לוין, מירי רגב, אריאל קלנר, קטי שטרית וטלי פלוסקוב.

בחדשות 12 פורסמה הקלטה בה נשמע ח”כ גדעון סער, ממליץ לראש הממשלה כיצד לתקוף את בכירי ‘ימינה’ –  נפתלי בנט ואיילת שקד.

סער הסביר כי כדאי לבצע מתקפה משולבת בתוך גוש הימין: “אני חושב שצריך לפרמט את זה לאופן הבא: ‘מי שמצביע לעוצמה יהודית או זהות – עושה מעשה חסר אחריות, כי הם לא יעברו את אחוז חסימה’; ‘מי שמצביע לבנט ושקד מצביע לאנשים חסרי אחריות – כי הם לא לקחו את עוצמה יהודית וזהות'”.

ראש הממשלה נתניהו התייחס בפגישה דווקא למתקפה נגד כחול לבן. “צריך להגיד דברים פשוטים: או כלכלת הסתדרות עם ניסנקורן וכחול לבן – או כלכלה חופשית שלנו”, הסביר את האסטרטגיה, “ואמרתי לכם, לא תהיה לא מדינת הלכה ולא מדינת הסתדרות”.

השר אקוניס הסכים: “יש התנגדות גדולה בציבור להסתדרות, 70% מתנגדים”.

ראש הממשלה חתם במסקנה: “זה מנייד מנדטים” – כשכוונתו להעברת מצביעים בין הגושים.

ירון אברהם, כתב חדשות 13, ציין כי זו ככל הנראה הסיבה למתקפה הישירה נגד יו”ר ההסתדרות לשעבר אבי ניסנקורן, שמככב בשלטי חוצות שהציבו בליכוד ומציגים אותו כ”שר האוצר הבא” של כחול לבן.

על פי דיווח ב’כאן חדשות’ ראש הממשלה תקף השבוע בשיחות סגורות את יו”ר רשימת הימין, איילת שקד, וכינה אותה “ציפי לבני החדשה”.

“היא ציפי לבני החדשה, קופצת ממפלגה למפלגה”, אמר.

לפי הדיווח, ראש הממשלה תדרך בכירים בליכוד וביקש מהם לתקוף אותה בחריפות בראיונות לתקשורת ולומר ש”לשקד אין עקרונות והיא עשויה לא להמליץ עלי אחרי הבחירות”.

בדיווח נאמר עוד, כי גורמים נוספים בסביבת נתניהו מצטרפים לתדרוכים הללו נגד שקד ואומרים כי צריך לשמור על מפלגתה כמה שיותר חלשה.

לדברי אותם גורמים, “אם בנט ושקד יעברו את ה-10 מנדטים הם יעשו הכל כדי שנתניהו לא ירכיב את הממשלה הבאה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זהותניק
    14/08/2019 09:29
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אנשי הליכוד לא מפסיקים לתקוף את פייגלין מאז 1996.ששתקו שהוכנס לכלא בגלל מחאת אוסלו.לא רצו שיפגין נגד ממשלת הליכוד שניהלה מומ עם עראפת.אנחנו רק עם משה פייגלין..אתם הליכוד מפלגת מפאיניקית בולשביקית