יעקב ליצמן: מצפוני נקי, חלילה לא פעלתי באף מקרה ממניעים פסולים

סגן שר הבריאות בוועידת ישראל לרפואה: "כולכם סקרנים לשמוע התייחסות שלי לפרשה שנחקרה... טיפול בפניות ציבור הוא ערך עליון ותמיד פעלתי לסייע לכל אחד על פי החוק בלבד"
אריה ריבקינד
י"ב אב התשע"ט / 13.08.2019 10:50

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן התייחס הבוקר (שלישי), בוועידת ישראל לרפואה המתקיימת בבנייני האומה, להמלצת המשטרה להעמידו לדין ואמר כי הוא משוכנע שהסאגה המשפטית תסתיים בלא כלום.

“מטבע הדברים כולכם סקרנים לשמוע התייחסות שלי לפרשה שנחקרה והועברה על ידי המשטרה לפני מספר ימים לפרקליטות ולהחלטת היועץ המשפטי”, אמר ליצמן. “כמובן שאיני יכול להתייחס לדברים מלבד האמירה אותה השמעתי מתחילת הדרך – שמצפוני נקי ושחלילה לא פעלתי במקרים אלה שנחקרו כמו באף מקרה אחר ממניעים פסולים”.

ליצמן הבהיר: “טיפול בפניות ציבור הוא ערך עליון ותמיד פעלתי לסייע לכל אחד על פי החוק בלבד. אני משוכנע שזו גם תהיה מסקנתם של הגורמים המוסמכים ושל היועץ המשפטי לממשלה”.

מוקדם יותר הודיע ליצמן כי פרופ’ זאב רוטשטיין, מנכ״ל המרכז הרפואי הדסה, מונה ליו״ר ועדת סל התרופות לשנת 2020.

ליצמן אמר: “אנו נביא למדינת ישראל סל תרופות חדש. היקף תקציבו יהיה לפחות 700 מליון ש״ח ובימים הקרובים נפרסם את חברי הוועדה”.

פרופ׳ רוטשטיין הגיב: “קיבלתי בהפתעה ובהתרגשות את ההכרזה. מדובר באחד מן התפקידים החשובים ביותר במערכת הבריאות בישראל, ואני לוקח את מלוא האחריות עליי, לפעול לטובת הציבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות