סמוטריץ’ אמר על ביבי ‘ראש ממשלה חלש’ והוא שוקל לפטר אותו

בלשכת ראש הממשלה דנו בשאלה האם לפטר את שר התחבורה בעקבות הביקורת הבוטה שמתח על נתניהו - והוא זומן לפגישה • ח"כים בליכוד ובמפלגות החרדיות: להסתפק בהדחת סמוטריץ' רק מהקבינט • הימין המאוחד: "איומי נתניהו לפטר את סמוטריץ - הוכחה שפניו לממשלה עם גנץ"
חרדים 10
י"א אב התשע"ט / 12.08.2019 14:12

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוקל לפטר את שר התחבורה בצלאל סמוטריץ’. כך דווח בצהריים (שני) בחדשות 12.

על פי הדיווח, מאז הבוקר ניהל ראש הממשלה דיונים בשאלה האם לפטר את סמוטריץ’, זאת לנוכח לחצים שמופעלים מצד בכירים בליכוד.

בתום הדיונים, ראש הממשלה זימן את השר לפגישה – והשניים נועדים במשרדו.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, חברי כנסת מהליכוד המליצו שלא לפטר את סמוטריץ’, אלא רק להדיחו מהקבינט. כך גם המליצו בכירים בסיעות החרדיות.

הרקע לזעם בסביבת ראש הממשלה ובליכוד על סמוטריץ’ היא הביקורת החריפה שמתח על מדיניות ראש הממשלה – הן סביב פתיחת הר הבית ליהודים בט’ באב והן סביב פסק הדין של בית המשפט נגד הפרדה במופע החסידי בעפולה.

בתגובה לסגירת ההר ליהודים אתמול בבוקר, צייץ סמוטריץ’, “אדוני ראש הממשלה, אם אין לך אומץ לקבל את ההחלטה הזו לבד, כנס אותנו וניקח אנחנו את האחריות. כבוד לאומי ועמידה נחושה מול הטרור הם האלף בית של תפיסת הביטחון שלנו”.

בתגובה לפסק הדין על המופע בעפולה צייץ סמוטריץ’, “מערכת משפט מטומטמת. ראש ממשלה חלש שמאה אחוז מהטרלול הזה מתרחש במשמרת שלו. אפס מנהיגות. אפס משילות. דינה זילבר היא ראש הממשלה האמיתי”.

סמוטריץ׳ הגיב אחר הצהרים על האפשרות שיפוטר מתפקידו: “אני עובד כרגיל, יש מדינה לנהל”.

בימין המאוחד אומרים בתגובה לדיווח: “איומי נתניהו לפטר את סמוטריץ: הוכחה שפניו לממשלה עם גנץ”.

לדבריהם, “ההתייחסות המזלזלת של נתניהו לציונות הדתית היא קבועה. הוא תמיד ‘משתמש וזורק’. העובדה שהוא בכלל מעז לדבר על פיטורי סמוטריץ’ מוכיחה שפני נתניהו לממשלה עם השמאל. בחיים הוא לא העלה על דעתו לפטר את כחלון או ליברמן שתקפו אותו ללא הרף”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ישר כח לסמוטריץ'
    12/08/2019 15:16
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הוא מייצג נאמנה את ציבור לומדי התורה

  2. לא חכם
    12/08/2019 17:13
    אודי
  3. סמוטריץ’ סתם טיפש וכפוי טובה. נתניהו מינה אותו לשר במשרד התחבורה אחד הגדולים אבל לסמרטוטוביץ’ אין הכרת הטוב. נתניהו צריך להעיף את הקשקשן הזה לכל הרוחות.
    כל מפלגת איחוד הימין מגעילים מלבד הרב פרץ.