מה שנתניהו אמר על ה’מדינת הלכה’ של סמוטריץ’ הטריף את השר הדתי

נתניהו לעג לרצונו של שר התחבורה להקמת מדינת הלכה: "בלבולי מוח, שטות מוחלטת" • סמוטריץ' הגיב: "ביבי מזלזל בכל מי שהוא יהודי מאמין, השיקולים של ביבי הם אך ורק אלקטורליים ללא שום גרעין של אמת המחוברת ליהדות" • "בבחירות הקרובות לא נקנה את מניפולציות השתיה והגוועלד"
אריה ריבקינד
ז' אב התשע"ט / 08.08.2019 00:20

ראש הממשלה לעג היום (רביעי) לדבריו של השר בצלאל סמוטריץ’, על רצונו במדינת הלכה – וכינה זאת “שטויות”.

“חבר בקואליציה שלנו, לא מהליכוד – אלא ממפלגה אחרת, אמר שהוא היה רוצה שישראל תהיה מדינת הלכה. אלה דברי הבל מוחלטים”, אמר נתניהו במפגש עם חברי קונגרס דמוקרטים במשרד החוץ. “אלו בלבולי מוח, ואין מישהו שמאשר זאת טוב יותר משר המשפטים הטרי ממפלגת הליכוד שהגיש היום הצעת חוק לאימוץ על ידי הורים ללא קשר למגדר”.

סמוטריץ’ לא נותר חייב והשיב בעמוד הפייסבוק שלו: “ראש הממשלה באנגלית מצוחצחת ומשויפת בדיוק כמו שהוא אוהב, ירד עלי ואמר שדברים שאמרתי המשקפים בעיניי כמיהה של כל יהודי דתי הם ‘דברי הבל מוחלטים, בלבול מוח ומגוחכים’. ברוח ימים אלה כבר מודיע שאני מוחל. אתגבר”.

יו”ר האיחוד הלאומי הדגיש: “ביבי לא זלזל בי או בדבריי, ביבי מזלזל בכל מי שהוא יהודי מאמין. השיקולים של ביבי הם אך ורק אלקטורליים ללא שום גרעין של אמת המחוברת ליהדות. כך היה, כך הווה וכך יהיה”.

לדבריו, “ביבי רוצה לפנות היום לקהל חילוני כדי לגרד משם עוד מנדט או שניים ולכן היום נוח על הגב של סמוטריץ׳ להוכיח עד כמה הוא נאור ומתקדם ושחלילה אף אחד לא ירתע מדגל של מדינה יהודית שמישהו מרים.

“אבל אל תדאגו, תוך יום יומיים ביבי ירדוף אחרי המצביעים הדתיים, ימרח מודעות בכל עלוני השבת והעיתונות המגזרית ויבטיח להם הרים וגבעות. שהליכוד היא היא הבית האמיתי של הציונות הדתית, של ההתיישבות ושל הימין כולו”.

סמוטריץ’ מקווה: “בבחירות הקרובות הציבור הדתי לא יקנה את מניפולציות השתיה והגוועלד של ביבי. כי יש גבול לזלזול באינטליגנציה שביבי מייחס לציבור הזה ואני משוכנע שהגבול הזה כבר כאן”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צודק בצלאל סמוטריץ'!! ובנימין נתניהו יראה את נטישתנו
    08/08/2019 21:22
    דתיה
  1. אותו ביום הבוחר!!

  2. מדינת הלכה
    09/08/2019 11:30
    מקס
  3. השר סמוטריץ’ אמר במקור שמדינת הלכה תהיה מותאמת לרוח התקופה, 2019. כאדם חילוני, אין לי בעיה עם זה. ההלכה היהודית היא הבסיס לקיומנו בארץ הזאת, ונתניהו, שנחשב מקורב למקורות ולתורת ישראל, די מפתיע באמירה שלו. לקראת הבחירות, כדאי שכל מצביע יישאר נאמן לאמת הפנימית שלו, ויקפיד להצביע למי שמייצג נאמנה את דרכו, מבלי לחשוב על שיקולים של אחוז החסימה ואיחודים שכרוכים בוויתור על אידאולוגיה. כי יש לנו רק פעם אחת בארבע שנים הזדמנות לתת כח למי שמייצג אותנו בכנסת ייצוג אותנטי.

  4. ביבי נמאסת
    12/08/2019 08:02
    בתאל
  5. ביבי נמאסת נהיית בלתי נסבל כמצביעת ימין אתה פשוט מעצבן עם היוהרה שלך לא יודעת אם אלך להצביע בכלל לגן ילדים הזה