ליברמן אמר שאדלשטיין יכול לעמוד בראש הליכוד – וזה מה שיולי ענה

בריאיון שהעניק ל'פגוש את העיתונות' הזכיר יו"ר ישראל ביתנו את יו"ר הכנסת כדמות שיכולה להחליף את נתניהו במקרה שלא יצליח להרכיב ממשלה • יאיר נתניהו הגיב בציוץ ומיד מחק
אריה ריבקינד
ג' אב התשע"ט / 03.08.2019 21:27

בריאיון שהעניק הערב (מוצ”ש) ל’פגוש את העיתונות’ אמר יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן כי לא יהיו בחירות נוספות, וכי גם אם נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה – הוא מאמין כי הליכוד יעמיד בראשו דמות אחרת.

“אני מאמין שיולי אדלשטיין הוא דמות שיכולה לעמוד בראשות המפלגה”, אמר ליברמן. “אני בטוח שבליכוד ימצאו דמות אלטרנטיבית, אם יבינו שנתניהו לא יכול להרכיב ממשלה”.

יו״ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין, הגיב על כך הערב: “נתניהו הוא המועמד היחיד של הליכוד לראשות הממשלה הבאה. שרבוב שמותיהם של בכירים בליכוד כמחליפים לנתניהו, אינו אלא ניסיון נוסף ובלתי פוסק לעשות דה-לגיטימציה למנהיג הליכוד הנבחר. לא ניתן לאיש לפגוע באחדות הליכוד”.

התגובה של אדלשטיין הגיעה לאחר שקודם לכן האשים אותו בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו ב”פוטש” נגד אביו.

בציוץ בעמוד הטוויטר שלו כתב נתניהו הבן, “אוקיי, אז ליברמן חשף הרגע בטעות בשידור חי את הפוטש שתכנן עם יולי אדלשטיין. ואומרים שאני לא יודע לשמור על הפה שלי”.

כמה דקות לאחר מכן מחק יאיר את הציוץ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רק לא כחול לבן! חד משמעית.
    03/08/2019 22:25
    אנחנו
  1. בחור מתוסבך, לא לא שכחנו שהיה ברירת המחדל וקיבל את הרמטכ”לות אבל מפה ועד מועמדות לראשות ממשלה הוא ולפיד כרוטציה זו בדיחה!!!
    הוא הוזה בהקיץ ומי שדחף וסיבך אותו וכמה שיותר זה המושחת מ’ 1 הרמטכ”ל המהולל גבי אשכנזי , השקרן, לא גם אותו לא שכחנו בפרשת הרפז וכל ההתנהלות שלו מול שר הבטחון ההזוי, כן גם מודחת, אהוד ברק.
    אז די!!!
    תחליף לנתניהו בעת הזו?- לא יהיה.
    רק ביבי!