נשות הכותל החביאו ס”ת בשירותים הציבוריים I דרעי: זה מעשה מחפיר

הקרן למורשת הכותל טוענת כי ספר התורה הגיע לילה קודם והוטמן בשירותים - 'נשות הכותל' מכחישות • פעילה של נשות הכותל הסירה את כיסוי ראש של אישה, וכאשר מחו נגדה קיבלה התקף חרדה
חיים טוויל
א' אב התשע"ט / 02.08.2019 10:43

אירועים חמורים והפרות נהלים ברחבת הכותל המערבי: כ-20 נשים מקבוצת הנשים המכנה עצמה ‘נשות הכותל’ השתתפו הבוקר (שישי) בתפילת ראש חודש אב בכותל.

בקרן למורשת הכותל מספרים, כי “אחד הפעילים מקבוצת ‘נשות הכותל’ שנכנס לתוך המון של צעירים חרדים הותקף באלימות וחולץ על-ידי משטרת ישראל.

“כמו כן, פעילה של נשות הכותל הסירה את כיסוי הראש של אישה אורתודוקסית ונשים אורתודוקסיות מחו נגדה. התוקפת האלימה קיבלה התקף חרדה וטופלה על-ידי אנשי מד”א”.

במקביל, אותר ספר תורה ש’נשות הכותל’ ניסו להחדיר לרחבת התפילה. “הספר הגיע לילה קודם והוטמן בשירותים הציבוריים ברחבת הכותל המערבי כדי להכניסו בהפרה בוטה של ההנחיות.

“הקרן למורשת הכותל המערבי מגנה בכל תוקף את הפרובוקציה של קבוצת נשות הכותל מדי ראש חודש והן את האלימות החריפה שכנגד. האירועים מטופלים על-ידי משטרת ישראל”, נאמר בהודעה.

‘נשות הכותל’ מכחישות שספר התורה הוכנס לשירותים הציבוריים, אך מסרבות לגלות כיצד ניסו להחדיר את ספר התורה לרחבה.

בנוסף, ילדה כבת 12, שככל הנראה לא עשתה דבר, נעצרה מיידית על ידי המשטרה לאחר שרפורמית מנשות הכותל טענה כי תקפה אותה.

יו״ר ש״ס השר אריה. דרעי בפייסבוק: “כל לב יהודי צריך להזדעזע הבוקר מהמעשה המחפיר של חילול ספרי התורה בכותל המערבי על ידי קבוצת הרפורמיות.

“אחרי שהן מנסות לחלל פעם אחר פעם את הכותל הקדוש במעשיהן ההזויים, הן לא בוחלות להכניס ספרי תורה קדושים אל השירותים רח״ל. זו דריסה ברגל גסה של כל הקדוש והיקר לנו וממחישה את הבוז העמוק שהן רוחשות כלפי המסורת שלנו”.

בצלאל זיני, ראש המטה המשותף לשמירה על קדושת הכותל, מסר: ”התנהלות המשטרה ואנשי הקרן למורשת הכותל היום ברחבה היא מחפירה ודורשת חקירה מיידית. רפורמיות שדוחפות ומציקות למתפללות ואפילו מורידות כיסוי ראש לנשים שבאות להתפלל, מעצר של ילדה מתפללת תמימה רק כדי ‘לאזן את התמונה’.

“לא יתכן שנשים שמגיעות לכותל צריכות להישמר מהתפרעויות והורדת כיסויי ראש כאילו היו במשטרים אפלים. את התשובות צריכים לתת רב הכותל ומפקד המחוז”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא יאומן כמה שקרים אפשר לדחוס לכתבה אחת!
    02/08/2019 18:41
    רחל
  1. נשות הכותל היו 200 נשים לא 20 (נו, מי סופר אפסים הא..) . ס”ת בשירותים??! לא היה ולא נברא. הסרת כיסוי ראש? שקר מוחלט, המצאה של רונית, זאת שמארגנת את הבנות. צעירות” לדחוף את נשות הכותל לקיר, שלא יהיה להם מקום” (ציטוט מתיעוד ווידאו). בחורות בנות 12 דוחפות ומקללות נשים בגיל של אמא וסבתא שלהן! חילול השם. לא יאומן כמה שנאת חינם ראיתי הבוקר בכותל. בשביל מה? כי יש נשים המתפללות אחרת? נו, מה? זה שווא את החילול ה’? אני למדתי בבית יעקב בשנות ה70, והשתתפתי במלא הפגנות, אבל להתנהג ככה,’ וילדה חיוס’ממש. חילול השם. אני מתביישת מהאולפנות והסמינריות השולחות הטוב בנותינו להתנהג ככה.

    • ר.   05/08/2019 11:21

      הגיע הזמן שתחזרי בתשובה. למדת בבית יעקב אז יש לך שורשים של בית יעקב ויש לך את שרה שנירר בתוך הנשמה. אלף אוזניות שתשימי באוזניים לא יסתמו את האמת שצועקת בתוכך וגורמת לך לעשות פשעים איומים כאלו. ואף אחת מאיתנו, הנשים והבנות שבאו למחות על חילול השם! אף אחת מאיתנו לא דחפה ולא קיללה. רק צעקנו פרקי תהילין. אבל אתן הן אלו שדחפתן. שפגעתן. שלא התחשבתן. אתן הן אלו שבאות לבזות, להרוס, ולהשפיל. אתן הן אלו שבאות להתפלל במקום שכלל אינכן מאמינות במשמעות שלו! הרי ב”אנטי סידור” שלכן אין בכלל תפילה לחידוש עבודת המקדש, אז מה אתן עושות שם בכלל??????
      לכי תחזרי בתשובה, רחל, או לפחות תפסיקי להילחם נגד העולם היפה והטהור שנטשת ועכשיו את מנסה לפגוע בו. זו לא התנהגות רציונלית. אם את מקנאה בנו, בואי ותחזרי בתשובה, או לפחות תבכי לכרית. אבל להילחם נגד האמת, זו התנהגות לא רציונלית. חבל. בזמן הזה יכולת להתקדם בחיים, במקום לבזבז את כל הכוחות שלך על מלחמות נגד אלקים.