מדוע הרב דרוקמן מרוצה ששקד עומדת בראש, והאם הרב כהנא חי?

, יממה לסגירות הרשימות העניק הרב חיים דרוקמן ריאיון פוליטי לאסתי פרז בכאן רשת ב • מה השיב על השאלה אם איתמר בן דביר יחבור לימין המאוחד ומה הוא חושב על אביגדור ליברמן
חרדים 10
כ"ח תמוז התשע"ט / 31.07.2019 19:05

הרב חיים דרוקמן, מבכירי הרבנים בציונות הדתית, העניק היום ריאיון לאסתי פרז בתוכנית ‘בחצי היום’ בכאן רשת ב’  – והתייחס לצירוף של עוצמה יהודית לימין המאוחד.

“הרב כהנא לא חי. אני לא מזדהה עם האידאולוגיה הזאת. אבל אני חושב שבשעה הנוכחית יש ודאי ערך שכל הימין יהיה מאוחד על מנת שתהיה ממשלת ימין. זה לא אומר שכל אחד מסכים עם מה שהשני אומר, אפשר גם להתנגד. אבל יש ערך שתהיה ממשלת ימין, זה עדיף”.

הוא הדגיש, כי “מדובר על בלוק טכני בלבד”.

עם זאת, יממה לסגירת הרשימות, גם הוא מעריך כי חיבור שכזה כבר לא יקרה. “אני לא חושב שיש אפשרות. חבל שמקודם בן גביר סירב למה שהוצע לו בנדיבות על ידי הרב פרץ. עכשיו זה רק מה שניתן. היה טוב אם יצטרף”.

על השאלה האם איילת שקד היא האדם המתאים לעמוד בראש איחוד הימין –  השיב הרב דרוקמן: “הרב רפי פרץ ממשיך לעמוד בראש הציונות הדתית. אבל איילת שקד בראש הבלוק הטכני ואני בהחלט מרוצה שהיא עומדת בראש. אני מקווה שכתוצאה מזה ציבור גדול יצביע בעד הרשימה הזאת, והיא ראוייה לכך”.

לדבריו, “אין פה חלילה שיקולים אישיים, כל אחד ויתר על השיקול האישי שלו בשביל השיקול הלאומי, כדי שהרשימה תזכה למרבית הקולות האפשריים”.

באשר לאופן שבו הוא תופס את אביגדור ליברמן, מי שהיה לשון המאזניים במערכת הבחירות האחרונה וייתכן שיהיה גם בזו – אמר הרב דרוקמן: “קשה לי לראות אותו, כי הוא לא צפוי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות