הימין המאוחד: אל תסגור עלינו את השער • בן ארי: דורכים עלינו

מנהיגי הימין המאוחד פרסמו קריאה אחרונה ל'עוצמה יהודית' לקבל את הצעתם: "הצעה הוגנת ביותר שמבטיחה לך ייצוג של 2 חברים בכנסת הבאה. כעת נשארה רק 'שאלת הכבוד'" • מיכאל בן ארי: "ככה נראית פטרונות. בנט דורך עלינו ועושה קווץ׳" • גם נתניהו משקיע במאמצי האיחוד
אריה ריבקינד
כ"ח תמוז התשע"ט / 31.07.2019 17:06

ראשי מפלגת הימין המאוחד מפנים אחר הצהריים (רביעי) “קריאה אחרונה” לאחדות – למפלגת עוצמה יהודית ולעו”ד איתמר בן גביר.

“איתמר, אל תסגור את השער לאחדות. זו קריאה נוספת ואחרונה לעשות את הדבר הנכון. הצענו לך הצעה הוגנת ביותר שמבטיחה לך ייצוג של 2 חברים בכנסת הבאה. כעת נשארה רק ‘שאלת הכבוד'”, אמרו.

הם הוסיפו: “בשביל להגיע לאחדות ולשלב כוחות, צריך לעשות ויתורים. אין דרך אחרת. כל אחד מאיתנו התפשר למען האחדות ולמען טובת מחנה הימין.

“זהו רגע גורלי לימין ולארץ ישראל. עם ישראל לא יסלח למי שפגע בארץ ישראל למען כבודו האישי”.

לחרדים 10 נודע, כי ראש הממשלה משקיע בשעות האחרונות במאמצי האיחוד עם עוצמה יהודית.

כפי שדווח בחרדים 10, ההצעה האחרונה שהונחה בפני עוצמה היא: מקומות 8 ו-13 ברשימה המאוחדת, לצד התחייבות כתובה של מנהיגי הרשימה כי יתפטרו מהכנסת במסגרת חוק נורווגי מרובע – מה שיבטיח לנציגי עוצמה יהודית שני נציגים בכנסת.

ח”כ לשעבר ד”ר מיכאל בן ארי צייץ בתגובה להודעת ‘הימין המאוחד’: “ככה נראית פטרונות. שקד ובנט החריבו את הימין, ונותנים הוראות מתנשאות למי שהציל את הימין”.
הוא הוסיף: “פשוט מדהים; במקום ללחוץ על בנט שהביאנו בשחצנותו עד הלום, מפעילים עלינו לחץ לקבל בחיוך את הנעל שלו, בזמן שהוא דורך עלינו ועושה קווץ׳”.

עוצמה יהודית הודיעה בתגובה לפרסום לפיו יקבלו את מקומות 8 ו-13: “עוד ספין עלוב מבית היוצר של הימין הלא מאוחד. עוצמה יהודית הציעה כבר פשרות מרחיקות לכת, אבל בבית היהודי מעדיפים את האגו על פני טובת ממשלת ימין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות