גנץ: בקעת הירדן תהיה שלנו לעד • הליכוד: הוא מפזר הבטחות – ויוותר‎

יו"ר כחול-לבן הבטיח: "בכל הסדר בקעת הירדן צריכה ותהיה חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל" ‎• בליכוד תקפו: "כשהיה רמטכ"ל, קידם תכנית לנסיגה מוחלטת מיהודה ושומרון ורצה להפקיר ולהעביר את בקעת הירדן לידי כוח רב-לאומי" • מזהירים: "גנץ-לפיד וברק יוותרו על חבלי מולדת ויפנו ישובים"
אריה ריבקינד
כ"ח תמוז התשע"ט / 31.07.2019 16:14

יו”ר כחול לבן בני גנץ, וח”כ משה (בוגי) יעלון ערכו היום (רביעי) סיור מיוחד בבקעת הירדן.

לסיור הצטרפו חברי הכנסת יועז הנדל, אורנה ברביבאי, אלון שוסטר וצביקה האוזר. במסגרת הסיור נפגשו חברי הרשימה עם ראשי מועצת בקעת הירדן ומגילות ים המלח ויקיימו מפגש עם חקלאי ומתיישבי האיזור.

גנץ הבטיח: “בכל הסדר בקעת הירדן צריכה ותהיה חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל. הבקעה היא חומת המגן המזרחית של מדינת ישראל. היא לעד תהיה בשליטה שלנו. יש לזה חשיבות אסטרטגית עצומה. נכין תכנית רחבה שתכלול גם הקמת מרכז עירוני במעלה אפרים והרחבה של כביש 90. כחול לבן מחויבת למתיישבים בבקעת הירדן”, אמר גנץ.

יעלון : “אנחנו נשמור על שליטה ישראלית מלאה בבקעת הירדן במובן הרחב של המילה. שליטה מנהר הירדן ועד גב ההר. כל מי שמבין ביטחון – מבין שהבקעה צריכה להיות חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל. אם הגבול יהיה הקו הירוק לשעבר – לא תהיה לנו כל שליטה על מה שקורה בין כפר סבא לבין טהרן.

“בבקעת הירדן 9000 תושבים – חלוצים שמצפים לפיתוח. מדינת ישראל הזניחה בשנים האחרונות את בקעת הירדן. כשמדברים על ביטחון – מדברים על התיישבות. כחול לבן תחזיר את ההשקעה לכאן”.

בליכוד תקפו, בתגובה, את רשימת כחול לבן ואת בני גנץ: “בני גנץ מפזר היום הבטחות על עתיד בקעת הירדן, אבל כשהיה רמטכ”ל הוא קידם תכנית לנסיגה מוחלטת מיהודה ושומרון ורצה להפקיר ולהעביר את בקעת הירדן לידיו של כוח רב-לאומי”.

בליכוד הוסיפו: “הבחירה בבחירות הקרובות היא בין ראש הממשלה נתניהו שכבר הוכיח את עמידתו בלחצים אדירים ושמר על ארץ ישראל, לבין גנץ-לפיד וברק שיוותרו על חבלי מולדת, יפנו יישובים ויסכנו את המדינה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בוודאי שבקעת הירדן שלנו!!!
    02/08/2019 11:41
    עמית
  1. …….