ח”כי כחול-לבן מתבכיינים: מחביאים אותנו, כי חוששים שנעשה פדיחות

חברי כנסת ברשימת כחול לבן מתוסכלים: לא מאפשרים להם להתראיין בתקשורת בשל חוסר ניסיונם הפוליטי • כחול לבן בתגובה: "אנחנו גאים בחברי הנבחרת המרשימה שלנו"
חרדים 10
כ"ח תמוז התשע"ט / 31.07.2019 13:18

האם ‘כחול-לבן’ מחביאה את חברי הכנסת שלה? ח”כים מ’כחול-לבן’ צוטטו הבוקר (רביעי) בעיתון ‘ישראל היום’ כאומרים כי המפלגה מעדיפה שלא יעניקו ראיונות לתקשורת בשל חוסר ניסיונם הפוליטי.

“אנחנו אישי ציבור ומחביאים אותנו, כי חוששים שנעשה פדיחות ולא נדע לענות היטב על שאלות פוליטיות. זה ממש לא נעים”, צוטט אחד מהם בעיתון.

הוא הוסיף: “אמרו לנו בעדינות שאין לנו מספיק ניסיון תקשורתי ושהיו המון תקלות בקמפיין הקודם, אז יש החלטה שמי לא מנוסה לא יתראיין, כדי ‘לשמור עלינו’ וכדי שלא ייווצרו סערות מיותרות”.

חבר כנסת אחר צוטט: “יש את חוד החנית של הח”כים שמתראיינים לתקשורת, וזה ממרמר מאוד לראות אחרים שנותנים להם, בזמן שלא סומכים עליך. מציגים את זה ממקום של לגונן, אבל אני מבין היטב את המסר”.

לדברי הח”כים, מי שאינו מצטיין בראיונות מתבקש לעבור לעבודת שטח, ובכך למעשה מסומנים הבדלי מעמדות ברורים בין חברי הכנסת.

לפי הדיווח, בכחול לבן משחררים אישורים לראיונות בעיקר לחברי הכנסת יוצאי יש עתיד, שכבר מנוסים יותר במערכת הפוליטית והתקשורתית, בעוד מדיניות “ההסתרה” היא לחברי הכנסת מחוסן לישראל.

גורמים המעורים בנעשה בקמפיין כחול לבן אישרו ל’ישראל היום’ כי הופעותיו של ח”כ אבי ניסנקורן בתקשורת עוברות סינון כדי שלא להציג מצג של מפלגת שמאל.

תגובת ‘כחול לבן’ שנמסרה לעיתון: “חברי הכנסת של כחול לבן קיימו בחודש האחרון 218 ראיונות בתקשורת, ועוד עשרות מפגשים עם הציבור. כחול לבן גאה בנבחרת הח”כים המרשימה שלה, שעסוקה בהחלפת השלטון ב־17 בספטמבר”.

הדפס כתבה

7 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חברי כנסת
    01/08/2019 00:25
    המצליפה
  1. בכחול לבן מתלוננים שלא נותנים
    להם להתראיין. מחוסר. ניסיונם הפוליטי
    ואני שואלת אים אנם יכולים להתראיין מחוסר ניסיונם איך החבורת הפרחחים הזאת תנהל את מדינת ישראל. איזה טימטום

  2. מחביאים אותנו
    01/08/2019 07:25
    אילן
  3. צודקים שמחביאים אתכם !אני חושב שהרביעיה עושה מספיק בושות !לא צריך להוסיף עוד!ולא יקרה שום דבר אם גם המחנה הדמוקרטי חתבייש טיפה

  4. המתחבאים
    01/08/2019 16:08
    אחת
  5. מי רוצה אתכם בכלל.היחיד שישר במפלגה זה יעלון.היתר מלאים בקופת שרצים

  6. כ
    01/08/2019 17:02
    אורי
  7. צודק מי שלא נותן לכם להתראין. כי אין לשלושת הראשים שלכם ולכתב במחנה שאין בדבריו מילה אחת אמת מה להגיד. כחול לבן היא מסע רמיה הכי גדול מקום המדינה. אין בה כלום לא קו לא דרך ולא אידאולגיה דבר משולל יסוד במציאות מעיקרו מהראש אז מה אתם תגידו תמשיכו להגיד את המשפט הנדוש הפטטי והעלוב רק לא נתניהו

  8. עיתון חרדי מפיץ דברים שיקריים
    01/08/2019 17:37
    אבי מהגליל
  9. עיתון חרדי,מעוניין שהחרדים ימשיכו לקבל תקציבים מביבי (וגם הם יהנו מהכסף הזה)לכן מפרסמים דברים שיקריים על כחול לבן דברים שכנראה אף אחד לא יכול לאושש או להכחיש,כי אף אחד לא אמר אותם.זה כמובן לא יעזור ביבי הולך הבייתה,החרדים כנראה לא ירצו להיכנס לקואליציה גנץ ליברמן גדעון סער.ותצטרכו להסתפק בתקציבים רגילים שמגיעים לכל אזרח

  10. דמוקטטורה
    01/08/2019 17:44
    מישהו
  11. בכחול לבן שמצחקקים על הליכוד ישנה אוירה של דיקטטורה. תשאלו את מיקי לוי שרצה לומר משהו ולפיד קיצץ לו ישר את הראש.

  12. בצדק! תראו את הטפשות של מיקי חיימוביץ. ממש פאדיחה!
    02/08/2019 10:54
    מצביע
  13. אז כדאי להיזהר.