ברק קורא לאיחוד של כל גוש השמאל: ‘צו 8, יש 48 שעות’

ברק קורא לראשי כחול לבן, העבודה ו'המחנה הדמוקרטי' להתאחד: "האיחוד בינינו נדרש ואפשרי. לא תוכלו לרחוץ בניקיון כפיכם אם חלילה החמצנו. רק איחוד גדול יבטיח ניצחון, הוא ואין בלתו. זוהי קריאה אחרונה – אנחנו המחנה הדמוקרטי נכונים לאתגר"
אריה ריבקינד
כ"ז תמוז התשע"ט / 30.07.2019 17:07

יומיים להגשת הרשימות לכנסת: חבר ‘המחנה הדמוקרטי’, אהוד ברק, לא מסתפק באיחוד של מפלגתו ‘ישראל דמוקרטית’ עם מפלגת מרצ וסתיו שפיר – וקורא לראשי ‘כחול לבן’ ומפלגת העבודה לפעול לאיחוד גדול של כל השמאל, לפני סגירת הרשימות שמתמודדות לכנסת ה-22.

“יש רק עוד יומיים – האיחוד בינינו נדרש ואפשרי יותר מתמיד”, אומר ברק, הממוקם במקום 10 במחנה הדמוקרטי, בסרטון שפרסם בטוויטר.

ברק הדגיש כי הפנייה מכוונת לגנץ וללפיד, לעמיר פרץ ולאורלי לוי וגם לציפי לבני: “זוהי קריאה אחרונה – צו 8 לאחדות. ההיסטוריה במרחק נגיעה, גם ההחמצה”.

ברק הוסיף ואמר בסרטון: “ב-18 בספטמבר כשיתברר עם מי מהן קמנו בבוקר לא תוכלו לרחוץ בניקיון כפיכם אם חלילה החמצנו. רק איחוד גדול יבטיח ניצחון, הוא ואין בלתו. זוהי קריאה אחרונה – אנחנו המחנה הדמוקרטי נכונים לאתגר ונכונים לכל איחוד. זה הזמן להתגייסות”.

בשבוע שעבר השיק ברק את ‘המחנה הדמוקרטי’ יחד עם ח”כ סתיו שפיר שנטשה את מפלגת העבודה ויו”ר מרצ ניצן הורוביץ.

בראש הרשימה עומד הורוביץ ושפיר שובצה במקום השני.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ברק
    30/07/2019 21:43
    יעל
  1. תגידו איך יש לאיש. זה עוד חוצפה ליהיות פה .מושחת שקרן בושה לתיקשורת איזו במה עוד נותנת לו תתבישו עלובים.המדינה לא חשובה לכם בכלל חכו כשייגמר הכסף מהארגונים שמשלמים הפרצוף האמיתי ייחשף .עלובים שכמותכם.

  2. תגובה
    31/07/2019 20:31
    אבי
  3. מוזר!
    אם היום בכחול לבן לא מסתדרים מי יוביל.
    גם אתה נכנס לפלונטר הזה מי בראש.?
    . כמה ראשים אנו צריכים.?
    אין שלום בניכם.!!!
    איך תובילו אותנו?
    רק לחודשיים?
    ולאחר מכן פרידה ושוב בחירות.?