הטירוף בכבישים: בגלל ויכוח דקר בחזה לעיני הילדים – ונמלט I צפו

נהג בן 30 נפצע באורח קשה, לאחר ויכוח עם נהג אחר על הכביש החשוד יצא מרכבו כשבידו סכין יפנית וחתך את הקורבן בחזהו - תוך איום שירצח אותו ליד ילדיו • רוכב אופנוע בן 17 שהחליק - תקף נהג באמצעות הקסדה
חיים טוויל
כ"ז תמוז התשע"ט / 30.07.2019 15:48

תושב קריית גת, בן 43, נדקר בשבת בשעות הצהריים בידי נהג בן 30 ונפצע באורח קשה, לאחר שהתפתח ויכוח בין השניים על השימוש בכביש.

המשטרה הוזעקה כאשר התקבל דיווח על תושב קריית גת שנדקר באמצעות כלי חד, בעקבות ויכוח שנתגלע בינו לבין נהג רכב אחר בכביש, וכי הוא פונה במצב קשה אל בית החולים.

פעולות חקירה מהירות אפשרו לזהות את החשוד במעשה, שנמלט מהמקום והחל מצוד אחריו ברחבי העיר קריית גת ומחוצה לה.

כעבור מספר שעות הוא התייצב בתחנת המשטרה בקריית גת וטען שפעל כשורה באירוע. הוא נעצר והועבר לחקירה.

אתמול (שני) כבר הוגש נגדו כתב אישום באמצעות חטיבת התביעות במשטרה, ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

מחקירת המקרה עולה, כי במהלך נסיעתם של החשוד והקורבן, כל אחד ברכבו שלו וכשילדיו של הקורבן עמו ברכב – לכיוון שכונת כרמי גת, סטה החשוד עם רכבו וגרם לקורבן להסיט אף הוא את רכבו שמאלה, וכתוצאה מכך נגרם נזק לצמיג (תקר).

מרחק קצר לאחר מכן נעצרו שני כלי הרכב במקביל אחד לאחר והחל ויכוח בין הנהגים, שלאחריו המשיך הקורבן בנסיעה עם רכבו ועצר לפני רכבו של החשוד, במטרה להחליף פרטים.

בשלב זה יצא החשוד כשבידו סכין יפנית וחתך את הקורבן בחזהו באמצעותה, תוך שאיים על המותקף כי ירצח אותו ליד ילדיו.

מיד לאחר מעשיו שב החשוד לרכבו ועזב את המקום כלא היה דבר.

במקרה אחר, הוגש אתמול כתב אישום חמור נגד נער בן 17, רוכב קטנוע, שהחליק בזמן נסיעתו ברחוב מסילת ישרים בתל אביב בתחילת החודש.

מהחקירה עולה כי הנער שנהג בקטנוע האשים נהג רכב אחר בתאונה, ואז ניגש אליו והתחיל להכות אותו נמרצות באמצעות הקסדה שהחזיק ביד וגרם לפציעתו ונמלט מהמקום.

אתמול בתום מיצוי כלל פעולות החקירה, הצליחו במשטרה לספק תשתית ראייתית נגד החשוד ובאמצעות יחידת התביעות לנוער הוגש כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד הקטין בגין מעשיו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    במקרה של הקטנוע הנהג היה חייב לקבל את הקסדה בראש
    31/07/2019 17:53
    איציק
  1. נכנס יותר מדאי לצומת