סמוטריץ’: שימו את האגו והעלבונות בצד, ובואו • בן גביר: ‏”בצלאל, די”

חילופי דברים בין איתמר בן גביר לבצלאל סמוטריץ' בטוויטר • שר התחבורה: איתמר. חייבים אתכם בכנסת! בואו. הדלת פתוחה לרווחה" • בן גביר: "אתה יודע היטב מה אנחנו מבקשים"
אריה ריבקינד
כ"ז תמוז התשע"ט / 30.07.2019 12:07

חילופי דברים נרשמו הבוקר (שלישי) בין בכיר עוצמה יהודית, עו”ד איתמר בן גביר, לשר התחבורה ויו”ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ’.

בן גביר הגיב על דברי סמוטריץ’ הבוקר, בתכנית ‘קלמן וליברמן’ ברשת ב’, בהם הביע השר תמיכה בתכנית ראש הממשלה לבנייה ערבית בשטחי C – וצייץ: “עכשיו אתם מבינים למה חייבים עוצמה יהודית בכנסת?”

בתגובה, השיב סמוטריץ’ לבן גביר: “‏צודק איתמר. חייבים אתכם בכנסת! שימו את האגו, העלבונות, חיפוש האשמים וזריקת הבוץ בצד, ובואו להיות חלק מהחיבור האחראי שאנחנו מובילים. חודש וחצי התבצרתם בעמדתכם וסירבתם לכל הצעה. הגענו לרגע האמת. בואו. הדלת פתוחה לרווחה”.

בן גביר השיב: “‏בצלאל די. שוחחנו רק הבוקר וביקשתי להמשיך השיחה ולא חזרת… אתה יודע היטב מה אנחנו מבקשים. מבין מצוין כמה זה הכי לגיטימי ויודע היטב שללא המעט שבמעט שאנו מבקשים הקולות של עוצמה לא יגיעו ואתם מסכנים את עתיד ארץ ישראל כולה. חבל!!!”

מאוחר יותר אמר בן גביר: “זוהי שעת המבחן של שקד, פרץ וסמוטריץ’. האם הם יובילו אחדות כפי שהצהירו או שיהמרו בקולות הימין. כדי להביא את מצביעי עוצמה יהודית, עוצמה חייבת לקבל מעמד של שותפות. הסכמנו גם למקומות החמישי והעשירי, ועכשיו תורכם להגיד כן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חבל!!! אנחנו רוצים את בן גביר
    31/07/2019 21:37
    אין על בן גביר
  1. תותח רוצים אתכם מחוברים חבל על כל קול!