הקלף של ביבי מול ליברמן: הנשיא פוטין יבוא לישראל לפני הבחירות?

הביקור עליו סוכם בפגישה של נתניהו עם פוטין בקרמלין בחודש פברואר, עשוי להיות צעד משמעותי במאבק של נתניהו מול ליברמן על הקול הרוסי • האנדרטה, שפוטין אמר כי ישתתף בחנוכתה - אושרה הערב בהליך מזורז • גורמים בעיריית ירושלים: הופעלו לחצים גדולים מקרבת ראש הממשלה
חרדים 10
כ"ז תמוז התשע"ט / 29.07.2019 21:12

בלשכת ראש הממשלה נעשים מאמצים להביא את נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, לירושלים בחודש ספטמבר – כחלק מהניסיון לתאם לנתניהו ביקורים מדיניים משמעותיים עוד לפני הבחירות. כך דווח בחדשות 12.

מדובר בצעד משמעותי ביותר במאבק של נתניהו מול ליברמן על הקול הרוסי.

בחודש פברואר האחרון נפגש נתניהו עם פוטין במוסקבה, ובמהלך הפגישה המצולמת אמר פוטין כי הוא ישתתף בחנוכת האנדרטה לזכר הרוגי המצור על לנינגרד במלחמת העולם השנייה – בירושלים.

הערב הגיע לסיומו בעיריית ירושלים תהליך האישור של אותה אנדרטה: ועדת השמות של העירייה אישרה את שם האנדרטה, שתוצב בגן סאקר בירושלים בעלות 1.2 מיליון שקלים.

גורמים בעיריית ירושלים סיפרו לחדשות 12, כי האישור המזורז לא הגיע בפתאומיות, אלא לאחר מסכת לחצים שהופעלה על הוועדה מטעם הדרג המדיני, ובפרט מצד אנשי לשכתו של ראש הממשלה. כל זאת על מנת להבטיח את זירוזו של ההליך הפרוצדוראלי והטכני.

המטרה היא לקיים את טקס החניכה של האנדרטה הזאת, שחשובה מאוד לפוטין ולרוסים, בחודש ספטמבר הקרוב.

כעת, עם האישור הסופי בעיריית ירושלים, יתחיל גם התיאום הרשמי של המועד המדויק לטקס החנוכה.

הכסף לאנדרטה הזאת מגיע בין היתר ממיכאל מירילשווילי, איש העסקים שמקורב לאריה דרעי, ליולי אדלשטיין וגם – לאביגדור ליברמן.

מהליכוד נמסר בתגובה: הבקשה לאישור האנדרטה הוגשה עוד לפני פיזור הכנסת. כרגע אין מגעים להבאתו של הנשיא פוטין לפני הבחירות, אבל הוא תמיד מוזמן.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פוטין
    30/07/2019 12:31
    לי
  1. פוטין פאשיסט

  2. פוטין
    30/07/2019 14:54
    תמר
  3. לפי דעתי ליברמן לא עזר ליטאי רוסיה אלא ייחמיר את מצבם הם באו לארץ הקודש כדי להיות בארצם עם סדר שבת זה שבת כל סיפרו להם אוכל רק נקי יותר בריא יותר והוא פרץ את הגבולות באתם לארץ ישראל אין שבת אין כלום
    הם היו מבוהלים מעשה הרצח גברו ווטקה בעל פינה
    שיעורים מהלכים ראש הממשלה דאג להם ונתן להם את הכלים להתמודד ולעמוד על הרגליים עכשיו הוא יעשה מאמצים
    לשפר יותר את מצבם יותר מליברמן שחשבנרק על עצמו