“רוצה הביתה”: התוקף המסוכן נכנס עם בת ה-7 למבנה והיא פרצה בבכי

כתב אישום הוגש היום נגד ישראל משה אייזנבאך, תושב בית שמש, שהבטיח "סוכריה" לשתי ילדות אחת ברחה, ואת השניה הוביל למקום חשוך - שם פגע בה • הפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד תום ההליכים
חיים טוויל
כ"ו תמוז התשע"ט / 29.07.2019 16:04

פרקליטות מחוז ירושלים-פלילי, באמצעות עו”ד בני ליבסקינד, הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד ישראל משה אייזנבאך, חרדי תושב בית שמש בן 36, בגין הפרת צו פיקוח וביצוע מעשה חמור בילדה בת 7. 

לפי כתב האישום, נגד אייזנבך הוצא ביום 10.12.18 צו פיקוח בו נאסר עליו  להתחבר עם קטינים וליצור איתם קשר או להתקרב לכול מקום שיש בו קיבוץ ואיסוף של קטינים, לרבות גני ילדים, בתי ספר, קייטנות, גני משחקים וגינות שעשועים. כמו כן הוטל עליו לשתף פעולה עם קצין הפיקוח.

בליל שבת לפני כשבועיים, סמוך לשעה 22:10, הבחין הנאשם בקטינות בנות 6-7 המשחקות ברחוב להנאתן, ליד אולם אירועים שם סעדה משפחתם במסגרת חגיגת שמחה משפחתית.

הנאשם ניגש אליהן, ובאמתלת שווא, שאל אותן כיצד להגיע לרחוב אחר וביקש מהן שילוו אותו בדרכו. בכדי לשכנען להצטרף אליו, הבטיח הנאשם לקטינות כי יתן להן “סוכרייה” אם יעשו כבקשתו. לאחר כמאתיים מטר, בהגיען למקום חשוך בשביל, כשראתה אחת הילדות את הנאשם אוחז בידה של חברתה ומושך אותה בעקבותיו, הבינה כי התנהגותו של הנאשם אינה סבירה, ורצה חזרה לאולם להזעיק עזרה.

הנאשם, שנשאר עם הקטינה, נכנס עימה למבנה סמוך, שם התיישב וביצע בה מעשה חמור.

בעקבות מעשי הנאשם, החלה הילדה לבכות ואמרה לנאשם כי היא רוצה לשוב לביתה. הנאשם הפסיק את מעשיו, אחז בידה והובילה חזרה לעבר אולם האירועים כשהיא בוכייה.

הפרקליטות הגישה נגדו בקשת מעצר עד תום ההליכים.

יצוין, כי במקביל נחקר מעשה חמור שביצע בילד בן 6 בעיר מודיעין עלית.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פגיעה בבית שמש
    30/07/2019 15:41
    א. ט
  1. לסרס אותם! די, מתי יהיה סוף לחולי הנפש הללו?

  2. עצוב ומכעיס
    31/07/2019 09:48
    ירושלמית
  3. אנחנו חייבים ללמד את הילדים להיזהר מהטורפים הללו, כל כך הרבה תמימות מובילה בסופו של דבר למצבים הללו שהם אינם יודעים כיצד להתמודד איתם. סוכרייה? על סוכרייה הן הלכו עימו?