אלמנת הנרצח מרמלה, החולה בניוון שרירים, בבכי: “אנחנו על פת לחם”

דקלה חסדאי, שבעלה אופיר ז"ל נרצח במהלך ויכוח על חניה ברמלה:, סיפרה על אירוע הרצח ועל תחושותיה: "בעלי היה מדהים. אין לי מושג איך אתמודד עם הבנות" • דקלה, החולה בניוון שרירים, סיפרה על המצוקה שלה : "עוד לא קיבלתי את הנכות שלי מביטוח לאומי, אף אחד לא עוזר לי"
חרדים 10
כ"ו תמוז התשע"ט / 29.07.2019 10:13

דקלה חסדאי, אשתו של אופיר חסדאי ז”ל שנרצח אתמול בחניון קניון ‘עזריאלי’ ברמלה, סיפרה הבוקר (שני) בריאיון קורע לב בתוכנית ‘קלמן ליברמן’ בכאן רשת ב’, על האירוע הנורא שהתרחש לנגד עיניה.- ואמרה: “אני צריכה עזרה”

עוד אמרה: “אני לא מאמינה שזה קרה בכלל. לא מאמינה שבעלי לא לידי ולקחו לו את החיים ברגע בגלל שטויות. הילדה בת 9 וחצי ראתה הכל וצרחה באוטו, התינוקות השנייה שיש לה ניוון שרירים לא מבינה מה הולך שם, ואני מזועזעת ורועדת”.

חסדאי שחזרה את הוויכוח על החנייה: “זה היה עניין של שניות. לא הספקתי להפריד – הוא פשוט יצא עם נשק וירה בו”.

כשהיא התחילה לספר על בעלה, נחנקה חסדאי מדמעות ואמרה: “אופיר, היה בן אדם נורא פדנט, רוצה שהכל יהיה לפי הספר, מושלם, הוא היה מהמם, בעל טוב, אוהב דואג. הוא עשה הכל. לי יש גם מחלת ניוון שרירים – והוא עושה הכל”.

עדו סיפרה על המצוקה שלה: “עוד לא קיבלתי את הנכות שלי מביטוח לאומי, אף אחד לא עוזר. אני צריכה עזרה, אין לי כסף לחיות, מאתמול יש אנשים טובים שתורמים ועוזרים לנו, אני מבקשת עזרה, לאו דווקא תרומות של כסף, לעזור במה שאתם יכולים. אופיר היה מדהים ואני אוהב אותו כל החיים שלי. הילדות מאוד אוהבות אותו”.

היא סיימה את הריאיון בבכי, ואמרה: “אני נשארתי עם חור ענק בלב לצערי הרב. הבנות איתי ואני צריכה ללמוד להתמודד איתן. אין לי מושג איך אני הולכת לעשות את זה בכלל, לא יכול להתמודד עם זה שהוא לא פה. הוא אמר לי: ‘אלוהים בחיים לא יקח אותי מוקדם כי אני צריך לטפל בכן'”.

מוקדם יותר סיפרה דקלה גם בראיון לחדשות הבוקר בערוץ 12 על הרצח.

“אני ובתי היינו במקום וראינו את הרצח לנגד עינינו”, סיפרה. “הילדה בת ה-9 וחצי ראתה את אבא שלה שוכב שמה ולא הבינה מה קורה. אני מנסה להיות חזקה. רצינו להיכנס לחנייה, ראינו אחת שמתפנה ובדיוק יצא שם מישהו. אופיר חנה בחנייה ואז אופיר אמר להם למה אתם חונים באלכסון.

“התפתח ויכוח, אופיר התעצבן, יצא מהאוטו והאישה התחילה להרביץ לו בפנים, לא זוכרת. הוא הרביץ כדי שתפסיק להכות אותו והיא נפלה על הרצפה. פה הוא גמר את הקריירה שלו בשתי דקות, פשוט הזוי”.

חסדאי סיפרה שהתקשרה למשטרה באותו הרגע, ובמקביל ניסתה לדבר עם אופיר אבל הוא כבר לא ענה. המשקפיים היו שבורים על הרצפה והוא כולו דימם.

לדבריה, “הילדה הייתה באוטו ואני הייתי בחוץ, אמרתי לה זה בסדר הוא פצוע, נלך לבקר אותו בבית חולים והוא יהיה בסדר. בשעה 17:00 התבשרתי מהמשטרה שהוא לא החזיק מעמד, כנראה שהוא נפטר תוך דקות אחדות והייתי צריכה לבשר לה את הבשורה וזה גמר אותי”.

ריקי אדוט, ידידת המשפחה, סיפרה לאריה גולן בתוכנית ‘הבוקר הזה’ בכאן רשת ב על הקשיים של משפחת חסדאי: “אופיר עשה הכל בבית, את כל הסידורים. אשתו דקלה חולה ולא יכולה לעזור. אנחנו מנסים למצא פתרון לילדה הקטנה שלהם שמונשמת, יש לה מטפלת עד 15:30, לאחר מכן אין מי שיטפל בה. דקלה לא יכולה להשתלט על כל המכשירים האלה כי הוא היה עושה את זה. מחלקת הרווחה רצו לקחת אותן אבל דקלה לא מוכנה שהן לא יהיו איתה בימים האלה”.

עוד סיפרה אדוט: “אנחנו מנסים אפילו בכספים שיתרמו עם ישראל להעסיק מישהי מומחית, במיוחד לקטנה עם מכונת ההנשמה, כי זה ממש סיכון. הילדה הגדולה ראתה הכל ולא מפסיקה לבכות מאז”.

מאיר ליוש, יועץ תקשורת, דובר סגן שר הביטחון פתח עמוד לגיוס תרומות עבור משפחת חסדאי, על מנת שדקלה תוכל לגדל את בנותיה.

“חשוב לאסוף להם כסף כי האבא היה התומך העיקרי של המשפחה. האמא חולה בניוון שרירים. ילדה אחת חולה וזקוקה לטיפול צמוד ועוד ילדה חולה. הוא היה המטפל העיקרי ועכשיו הוא איננו. כל סכום יעזור להם”, הסביר ליוש.

חשבון הבנק לתרומות עבור משפחתו של אופיר חסדאי: בנק מרכנתיל מספר 17, סניף רמלה 669, מספר חשבון: 64462902.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות