לעיני הילדות: אופיר ז”ל נורה למוות בידי בן 74 בשל ויכוח שפרץ על חניה

אופיר חסדאי ז"ל, בן 41, נורה למוות בחניון קניון עזריאלי ברמלה, לעיני אשתו וילדיו הקטנים • מחקירת המשטרה עולה: הרקע לירי הוא ויכוח על מקום חניה שפרץ בינו לבין גבר בן 74 - שנעצר בחשד לרצח
חיים טוויל
כ"ה תמוז התשע"ט / 28.07.2019 20:45

אופיר חסדאי ז”ל, בן 41, נורה היום (ראשון) למוות בחניון קניון עזריאלי ברמלה.

כוחות הצלה שהגיעו לזירה העניקו לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים אסף הרופא, תוך ביצוע פעולות החייאה, אך למרבה הצער לרופאים לא נותר אלא לקבוע את מותו.

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. מחקירה ראשונית עולה כי הרקע הוא ויכוח על חניה.

החשוד בירי, תושב לוד בן 74, נעצר לחקירה.

מאבטח שהיה במקום סיפר ששמע צעקות והזעיק עזרה.

על פי החשד, המנוח ז”ל ביקש מהיורה להתיישר עם רכבו כדי שיוכל להיכנס לחניה שלידו, וזה התפתח לוויכוח  שגלש לעימות פיזי בין השניים. היורה שלף נשק וירה בחזה של הקורבן שני כדורים.

שתי ילדותיו היו ברכב בזמן האירוע וגם אשתו הייתה עדה לירי.

פרמדיק מד”א סיפר: “ראינו גבר מחוסר הכרה לאחר שנפגע מירי, הייתה שם שוטרת שביצעה בו פעולות החייאה בסיסיות ואנחנו המשכנו לבצע פעולות מתקדמות, שנמשכו גם תוך הפינוי לבית החולים”.

סגן ניצב עמי בן דוד, דובר מחוז מרכז במשטרה, אמר לתקשורת: “מדובר באירוע קשה, טרגי, ובעיקר מיותר של גבר בן 40 שנורה על ידי אדם בן 74 במה שהתחיל כפי הנראה מוויכוח על מקום חנייה בקניון ברמלה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    השם ישמור ויציל
    29/07/2019 08:40
    לא יאומן
  1. השם ירחם

  2. הכי עצוב
    29/07/2019 10:46
    ל.
  3. ששתי הבנות שלו על ניוון שרירים ולאישתו גם גילו לאחרונה את המילה כל שהוא היחיד שיכול לתפקד בבית וכעת גם הוא לא יהיה.. מי שיכול לעזור למשפחה תבוא עליו הברכה!!!!