בנט: אחרי הבחירות נפעל כסיעה עצמאית • ועל מי הם ימליצו לנשיא?

בשיח עם גולשים בפייסבוק אמר בנט: "אנחנו הולכים בכל הכוח על אחדות בימין, זו הדרך היחידה להציל את שלטון הימין" • "אחרי שנסגור עם איחוד מפלגות הימין ננסה להכניס את זהות"
אריה ריבקינד
כ"ה תמוז התשע"ט / 28.07.2019 16:29

השר לשעבר נפתלי בנט מהימין החדש ערך אחר הצהריים (ראשון) שיח עם הגולשים בדף הפייסבוק שלו.

“אני נחוש והולך בכל הכח בנסיון להקים גוש ימין אחד גדול שיאחד תחתיו את כל מפלגות הימין. הערב אגיע לפגישה עם הרב פרץ במטרה לסגור אחדות בימין.
מהיכרות מעמיקה עם אישיותו של הרב רפי, אני סמוך ובטוח שפניו גם לאחדות. זו הדרך היחידה להציל את שלטון הימין”.

בנט אמר: “בשביל לנצח צריך גוש ימין גדול, רק גוש ימין גדול ימנע ממשלת שמאל. פעם שעברה הליכוד התכוון להכניס את אבי גבאי וסתיו שפיר לממשלה. בבחירות הדבר היחיד שחשוב זה מנדטים. המנדטים זה מה שמאפשר אחר כך לממש את הערכים”.

הוא הוסיף: “עכשיו אני פונה לחברים שלי, השותפים, אני ידעתי לשנות את עמדתי, אני קיבלתי את עמדת איילת ואני עומד מאחוריה. הציונות הדתית רוצה באיחוד הזה. אני פונה לחילונים שרוצים אותי ואת איילת, ומבהיר, מייד אחרי הבחירות נפעל בכנסת כסיעה עצמאית”.

בנט הסביר: “גוש טכני זה אנשים שעולים לאוטובוס אחד, עוברים את המחסום שנקרא ‘בחירות’, ואחר כך יורדים מהאוטובוס וכל אחד הולך לדרכו”.

במענה לשאלת צירוף מפלגת זהות לאיחוד בימין – השיב בנט: “אני מגיע כדי שנוכל להתקדם ולאחר מכן ננסה להכניס גם את מפלגת זהות לאיחוד, כדי שנהיה מפלגה אחת גדולה”.

בנט הבהיר כי איוש המקומות שיוקצו למפלגת הימין החדש ייחשף רק ביום חמישי הקרוב: “את נושא האיוש המדויק אנחנו לא נחשוף עכשיו ונחכה ליום חמישי כדי שנוכל לבצע את כל האיזונים הנחוצים”.

בתשובה לשאלה על ההמלצה לנשיא – הדגיש  בנט כי עמדת הימין החדש שונה מעמדתו של ליברמן: “אנחנו לא כמו ליברמן. אנחנו נמליץ רק על מועמד הימין, כנראה שזה יהיה בנימין נתניהו, אם לא תהיינה הפתעות. מה שאמרתי הוא שאנחנו לא נאפשר בחירות שלישיות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות