מה איילת שקד חושבת על הבחישה של ראש הממשלה במפלגות הימין

שקד: "שוחחתי הבוקר עם הרב רפי פרץ. הייתה שיחה מאוד טובה ופתוחה, וקבענו להיפגש" • בנט: "מנדטים זה לא משחק, זה כלי למימוש מדיניות. די ברור מי מביאה כרגע את הכי הרבה מנדטים"
אריה ריבקינד
י"ט תמוז התשע"ט / 22.07.2019 13:00

ראשי ‘הימין החדש’, השרים לשעבר נפתלי בנט ואיילת שקד, קיימו היום (שני) סיור בגוש עציון, עם אנשי תנועת ‘רגבים’.

בהצהרה לתקשורת באפרת, אמרה איילת שקד: “שוחחתי הבוקר עם הרב רפי פרץ, יו”ר הבית היהודי. הייתה שיחה מאוד טובה ופתוחה, וקבענו להיפגש בימים הקרובים כדי לשתף פעולה ולהקים גוש ימין גדול ומאוחד”.

לשאלה על מאמצי ראש הממשלה למנוע ממנה לעמוד בראשות גוש מפלגות הימין – השיבה שקד: ״אנחנו חיים במדינה דמוקרטית, מי שייקבע בעניין הזה זה הציבור בלבד”.

נפתלי בנט אמר: “אלה ימים מכריעים לשלטון הימין ולמדינת ישראל בכלל. בימים האחרונים אנחנו משוחחים עם כל ראשי מפלגות הימין כדי שייכנסו לגוש טכני גדול של הימין בראשות איילת. העברנו הצעה קונקרטית לבית היהודי, הצעה הוגנת על בסיס שיוויוני. אפשר מבחינתנו הערב לסגור. הכדור אצלם. אני מקווה שהם יגידו כן, זה הדבר הנכון לעשות – לשים את האינטרסים האישיים בצד ולסגור”.

בנט הוסיף: “מנדטים זה לא משחק, זה כלי למימוש מדיניות. די ברור מי מביאה כרגע את הכי הרבה מנדטים. אם רוצים למשול צריך ‘ימין חדש’ גדול וחזק ובעיקר גוש ימין גדול בראשות איילת״.

בימין החדש דורשים כי איילת שקד תוצב בראש איחוד המפלגות של הימין, ונציגי המפלגה ישולבו בכל המקומות האי זוגיים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בחישה
    23/07/2019 07:57
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. זה לא ביבי זה הצרה הקנאית שלו. אין כמו כנאת אישה.