נתי טוקר תקף את ינון מגל בשל פרסום מכוער על עומר ינקלביץ’

ראיון של ינון מגל עם העיתונאי יואב יצחק בעקבות כתבה בלתי מבוססת על ח"כ עומר ינקלביץ' עורר סערה • טוקר: "כמה נאלח אתה להעלות אותו לשידור?" • כתב המשפט של 'מעריב: "מבין הסלידה העמוקה, אבל לא אומר שאסור להעלות את יצחק לשידור ולעמת אותו עם הטענות החמורות"
חרדים 10
י"ח תמוז התשע"ט / 21.07.2019 12:54

בסוף השבוע דיווחה העיתונאית דפנה ליאל בחדשות 12 על פרשת ההדלפה שמסעירה את ‘כחול לבן’.

לפי הדיווח, ח”כ עומר ינקלביץ’ הדליפה לכאורה חומרים רגישים מהמפלגה, עברה בדיקת פוליגרף ונכשלה – מה שעורר תרעומת של בכירי הרשימה בעקבות היחס המקל, לטענתם, שהיא מקבלת מיו”ר ‘כחול לבן’, בני גנץ.

לפי הדיווח בחדשות 12, במסגרת היחסים הקרובים בין השניים, חברת הכנסת החרדית הפכה לאחד האנשים המקורבים ביותר לגנץ וכתוצאה מכך נחשפה להרבה מאוד מידע רגיש גם אודות גנץ עצמו וגם אודות המפלגה – מידע שמצא את עצמו בהמשך גם בתקשורת.

לפי הדיווח, בכירי כחול לבן הרגישו שגנץ העניק לינקלביץ’ חסינות בעניין ההדלפות, מה שהוביל לשיחה קשה בינו לבין לפיד. בהמשך, התקיימה גם שיחה בין לפיד לינקלביץ’ עצמה.

הגדיל לעשות העיתונאי יואב יצחק, שפרסם בסופהשבוע באתר ‘ניוז 1′ כתבה – בה קבע כי ינקלביץ’ יודעת את סודותיו הכמוסים ביותר של גנץ ואף העלה האשמות מכוערות מאוד על הח”כית החרדית.

כתבתו של יצחק ספגה ביקורת קשה, משום שהוא מציג האשמות קשות ביותר –  מבלי שהביא בדל ראיה.

הבוקר (ראשון), לאחר איש התקשורת ינון מגל ראיין את יואב יצחק בתכניתו ברדיו 103fm, התעוררה סערה בטוויטר – על השאלה: ‘האם ראוי להעלות לשידור את העיתונאי יואב יצחק?’

נתי טוקר. צילום: באדיבות המצלם

נתי טוקר, כתב המדיה של ‘דה מרקר’, צייץ לינון מגל: “כמה נאלח אתה מ-1 ועד להעלות לשידור את יואב יצחק. אני מדבר עליך, ינון מגל”.

מגל הגיב: “תוכל לשלוח רשימה מפורטת את מי עוד אסור מבחינתך להעלות לשידור אחרת אתה נאלח? שלא נכשל..”.

בתגובה לדבריו, טוקר לא הרפה: “תתבייש לך. אתה זה שלא מפסיק להתלונן על ההתנהלות התקשורתית כלפיך בזמן שהיו עדויות מפורשות. כעת אתה מרשה לעצמך להדהד דברים חמורים פי כמה כלפי מישהי שלא עשתה רע לאף אחד? איבדת את הרסן לגמרי. הכל למען הרייטינג. הכל למען האידיאולוגיה הקדושה עלאק”.

מגל ענה: “אני בטוח שגם אם היה מדובר בנתניהו ובליכוד הייתם שומרים על איפוק מקצועי”.

העיתונאי אבישי גרינצייג, כתב המשפט של ‘מעריב’ התערב גם הוא בעימות – והגיב לטוקר: “עד כמה סותם פיות אתה מ-1 ועד לקרוא לאדם נאלח רק כי העלה לשידור את יואב יצחק? ותגיד, מתי אי פעם זעקת על כך שבגלי צה”ל, התחנה הצבאית של ישראל, מעלים שוב ושוב מחבלי חמאס ואנשים החפצים בהשמדת ישראל?”

ינון מגל. צילום: Moshe Shai/Flash90

אלא שזמן קצר אחר כך גרינצייג הסתייג: “טוב, עכשיו ראיתי את הפרסום של יואב יצחק. פרסום מכוער מאוד נגד חברת כנסת חרדית, משפיל מאוד (וגם מיזוגיני לכאורה) ושיכול להרוס משפחות. והכל בלי שום ראיה. ואני מבין את הסלידה העמוקה מהפרסום. זה לא אומר שאסור להעלות את יואב יצחק לשידור ולעמת אותו עם הטענות החמורות שהעלה”.

ואחד הגולשים הגיב: “למה נאלח? מה יואב יצחק הוא מחבל פלסטינאי, רוצח ילדים. יואב יצחק עיתונאי בכיר בישראל שחשף הרבה שחיתויות פוליטיות וזכותו להביע את דעתו בציבור. מי שחושב שהוא ממציא דברים שיתבע אותו דיבה. מעניין למה עד עכשיו אין תביעת דיבה בנושא”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טוקר
    21/07/2019 15:15
    תמי
  1. הכל לכאורה

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   22/07/2019 09:22

      נתי טוקר הגיב כאחרון הבולשביקים בעולם – ועוד כלפי מי?
      כלפי יואב יצחק אחד מהעיתונאים-חוקרים הכי אמינים במדינת ישראל – עם קבלות!
      וגם כלפי ינון מגל? חוצפה בולשביקית!
      איפה היה טוקר כשהתשקורת במשך 20 שנה מנסה לחבל בזוגיות של רה”מ ורעייתו? בושה וחרפה והאימא של הצביעות!

  2. יואב יצחק הוא מהעיתונאים הבודדים שלהם הודלפו
    21/07/2019 22:03
    רק אומר
  3. פרטי החומר המביך שהיה בפלאפון של גנץ שנפרץ.

  4. אחרי שברק ביזה חיילת "שהיא יודעת לשיר בלי מדים"
    22/07/2019 11:21
    בני השולף השקרן
  5. גנץ איים על החיילים שנכחו באירוע שלא יספרו מה הם שמעו. זה גנץ במיטבו